kabouter69
Legacy Member
Het is al een tijdje geleden dat ik nog the sims geïnstalleerd had en met de release van de tweede versie wou ik graag terug beginnen aan de eerste, wat blijkt nu, the sims geraakt niet geïnstalleerd op mijn pc, waarschijnlijk doordat ik op win xp draai, ik krijg namelijk dit als fout: "c:\windows\system32\autoexec.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor ms-dos en microsoft windows - toepassingen. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten".
Weet er iemand of hiervoor eventueel een patch bestaat? Zou het namelijk graag nog eens spelen

Weet er iemand of hiervoor eventueel een patch bestaat? Zou het namelijk graag nog eens spelen
