Archief - The Flemish Republic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

McGreen

Legacy Member
Ik zoek nog een republic guild voor swtor. Heb hier ergens over the flemish republic gelezen op 9lives, maar ik weet niet naar waar een apply te sturen.
Via de guildpage op swtor.com gaat het niet omdat de guilds worden gedeployed atm. Het zou voor casual gameplay zijn...

ToasT

Legacy Member
Ik ben lid van 'The Flemish Republic' en momenteel is de guild zelfs zo casual dat we nog geen eigen site hebben :)
Normaal gaan we voor een RP PvE server, van zodra ik iets weet op welke server we terecht komen zal ik iets laten weten. Of als we een eigen site hebben :)

Antverpia

Legacy Member
Ben ook lid van the Flemish Republic en ben ook voorstander van de RP-PVE server :D

dadash

Legacy Member
Ik dacht dat het uiteindelijk een PVE server werd. Is een stemming geweest op het private forum van de guild. 5-3 dacht ik of zo PVE vs RP-PVE. Niemand stemde voor een PVP server.

Guilds zijn momenteel gelocked tot ze gedeployed worden volgende week dinsdag.

Antverpia

Legacy Member
Indien de keuze, die democratisch werd vastgelegd, op PVE valt dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe guild zoeken op een RP server.

No hard feelings ;)

dadash

Legacy Member
Antverpia zei:
Indien de keuze, die democratisch werd vastgelegd, op PVE valt dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe guild zoeken op een RP server.

No hard feelings ;)


De keuze is al gevallen. De guild staat geboekt als PVE en alles is gelocked dus kan de keuze niet meer veranderd worden.

ToasT

Legacy Member
Op een RP server moet je echt volgens de Lore leven. Bv: namen zoals WoWlover worden niet getolereerd, ze moeten passen in de lore.

Antverpia

Legacy Member
Targoth zei:
ja, ok, maar aangezien er wss minder volk op de rp servers zit veronderstel ik dat goeie guilds ook dunner gezaaid zijn?

Niet noodzakelijk, een goeie guild bestaat vooral uit een mature community en dan zit ge wel goe bij een RP server.

Quecera

Legacy Member
dadash zei:
De keuze is al gevallen. De guild staat geboekt als PVE en alles is gelocked dus kan de keuze niet meer veranderd worden.

Jammer! Heb liever PvP server dus Flying Dutchmen gejoined :p

(ö)CerberuS

Legacy Member
Flying dutchmen ftw ;). Nee nee ieder heeft zo zijn voorkeuren ben zo geen RP server man dus mijn keuze was snel gemaakt. Site van Flying dutchmen is ook the bomb :love:.

Soliddough

Legacy Member
Waarom een internationale game spelen als je toch bij dezelfde kliek wil blijven? Het ontgaat me compleet waarom men dat zou doen.

Timoca

Legacy Member
mijn gedacht van role playing is da iedereen zo een euhm.. rol speelt?
een charackter maakt en dan zo typen en doen alsof ge da manneke bent.

zit ik hier fout? want da is zowat de enige reden waarom ik nog nooit op een RP server heb gespeeld, heb er geen idee van wa ik moet verwachten en fantaseer de raarste dingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan