Archief - Tetris HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fredenevy

Legacy Member
gld_psn_tetrishd.jpg


officiële site

release: 22 december 2010 (PlayStation Store)
genre: puzzle
dev: EA Mobile

>>> GameTrailers


Tetris HD.
1080p, 5.1, 6 speler multiplayer, offline én online.

"This is Tetris made for a big screen," said Alexey Pajitnov, creator of the Tetris game. "We're very excited to bring Tetris to PlayStation Network with new game modes offering different and fun new ways to play. With high-definition graphics and surround sound, this Tetris game is a full experience. We're thrilled to bring this unique game to longtime fans and new players. We hope everyone shows it off in their home 'theaters!'"

Tetris players can now play online or locally with up to six friends in all-new game modes. For those that play well with others, "Shared" mode enables two players to team-up in a single matrix to combine efforts and clear lines together. On the other end of the spectrum, "Team Battle" is the ultimate competitive match-up that allows two teams of two to play against one another, alternating between offense and defense as they compete for the win. Even the well-known "Battle" mode has been enhanced with new Power-Ups for more fast-paced fun.

And long-time Tetris fans need not worry, as Tetris for PSN also includes the famous "Marathon" mode. But for a new twist, now multiplayer games let up to four players locally play "Marathon" mode at the same time. Also included is the new "Challenge" mode, which allows players playing "Marathon" mode or any of the 12 variants to try to beat "replays" of either friends or some of the best Tetris players in the world. Additionally, players can see how they stack up to the best Tetris players internationally by checking out worldwide and regional leader boards, which are refreshed weekly.

gld_scr_tetrishd1.jpg


gld_scr_tetrishd2.jpg

Lorim

Legacy Member
Ha, begin 2011, vandaar ;)

hier wachtte ik eigenlijk wel op, eindelijk eens zien hoe mijn gsm-tetris skills opwegen tegen andere gamers

Lorim

Legacy Member
Best leuk, had alleen ff moeite met op zo'n groot scherm te spelen omdat ik al heel mijn leven gewend ben dit te spelen op het minischerm van mijn gameboy en DS :p.


Waarom hebben trouwens al die nieuwe PSN games altijd van die (imo) slechte techno muziek.

schredy

Legacy Member
online echt plezant, kon mij niet inhouden om telkens nog een spelletje te spelen :) (en dan vooral de co-op: samen lijnen maken op 1 groot veld:woohoo:)

Lorim

Legacy Member
Pacman nog niet gespeeld :). De muziek in Shatter was bv geweldig, hier is het maar bwargh :p

Dit spel is echt awesome (ok, Tetris is gwn awesome). TPM is nu gemiddeld 62 en mijn duim gaat er al aan kapot :p.

Lorim

Legacy Member
bwa :p



zucht, sommige mensen verpesten het toch door gwn idle te zijn in een lobby. zouden daar beter een timer op zetten

Li1quid

Legacy Member
De tegenspelers failen toch zwaar hoor :p Ik win 80% van al de matchkes (timebattle) en ik ben geen die-hard tetris speler

Unpro

Legacy Member
Li1quid zei:
De tegenspelers failen toch zwaar hoor :p Ik win 80% van al de matchkes (timebattle) en ik ben geen die-hard tetris speler
Idd de meeste weten volgens mij niet dat ze meer dan 1 lijn moeten hebben in battle mode :p

Li1quid

Legacy Member
Unpro zei:
Idd de meeste weten volgens mij niet dat ze meer dan 1 lijn moeten hebben in battle mode :p

Eigenlijk twijfelde ik ook over het doel :unsure: Maar in de tutorial stond iets van 2 lijnen dus had daar dan maar mijn doel van gemaakt

Unpro

Legacy Member
Ja pas vanaf 2 lijnen worden ze naar een tegenstander gestuurd maar als ik de meeste bezig zie zitten ze lijn per lijn te doen en soms hebben ze het na 10 matchen nog niet door :lol:

Lorim

Legacy Member
Mensen die wat willen co-open of team battlen ofzo, add me! PSN is anilorim


vannacht "ff" gespeeld tot half 4 :unsure:, tetris blijft toch zo fucking verslavend. Maar idd, het niveau van de meesten is nogal laag. Ik leave meestal de lobby als ik een paar keer op rij blijf winnen, das ook niet leuk meer voor mij of voor hen

Ciberth

Legacy Member
Super spel

heb tot nu toe al men vrienden verslaan door samen te gamen en moet nog 1 trofee hebben maar hiervoor heb ik eens iemand nodig die me wilt toevoegen en dan gwn effe niets doen ;)

Hulp met andere tetris trophy's wil ik altijd geven ^^

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Speelt er dit nog iemand? :P Heb deze daarnet aangeschaft en de tegenstand is echt lachwekkend, vooral timebattle dan. 2 keer verloren op heel de avond...add me als je wil

Lorim

Legacy Member
Ik speel soms nog maar al mijn IRL vrienden haten hoe ik speel, maar das omdat ze nooit Tetris spelen :p. Add me maar ik zit in het weekend bij m'n ouders dus kan pas vanaf volgende week eens spelen.

Had hier vrij rap alle trophies in ook, er was er maar 1 die vrij lastig was waar je zo de 20e, 10e en dan 1e rij moet clearen ofzoiets, de rest ging vanzelf :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan