Archief - TerugbetalingsActie van Xbox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NHke2

Legacy Member
Vandaag een Xbox360 gekocht, ik kan 50€ terug betaald krijgen door een actie.

Wie heeft hier ook al gebruik van gemaakt?
Vind het toch maar een raar adres naar waar het gestuurd moet worden.
Er staat niet echt een straat en nr bij?
Na hoeveel tijd was het bedrag bij jullie op de rekening gestort?

Grtjs..

ElbowDrop

Legacy Member
Ik heb dat al eens gedaan maar het is wel al zeker een jaar geleden denk ik.
Ik moest het op sturen naar Duitsland en ik heb wel een paar maanden moeten wachten.

[DZM]Gorak

Legacy Member
kheb in de tijd nov 2008 mijn xbox gekocht met een gelijk actie denk dat het eind feb 2009 was toen ik mijn geld heb teruggekregen je moest het toen naar duitsland opzenden.
En het geld werdt uit Ierland terug gestort d8 ik

DuffyT

Legacy Member
In 2008 deden ze dit ook, gewoon opsturen en 1-3 maand later heb je je geld terug.

NHke52

Legacy Member
Vandaag het geld teruggestort gekregen. Exact 1 dag minder als 2 maanden heeft het geduurd :)

tomtje

Legacy Member
NHke2 zei:
Vandaag een Xbox360 gekocht, ik kan 50€ terug betaald krijgen door een actie.

Wie heeft hier ook al gebruik van gemaakt?
Vind het toch maar een raar adres naar waar het gestuurd moet worden.
Er staat niet echt een straat en nr bij?
Na hoeveel tijd was het bedrag bij jullie op de rekening gestort?

Grtjs..
Ik heb op 09/12/2011 gebruik gemaakt van deze actie en tot op heden heb ik die 50 euro nog niet gezien!

yaminenko

Legacy Member
Ik heb 2 weken geleden mijn 50 euro teruggekregen voor mijn xbox die ik in November aangekocht had. Het bewijs moest ook naar een adres in Waterloo gestuurd worden.

TearsfLuna

Legacy Member
Ik had een nieuwe xbox als kerstcadeau; ouders wisten niets van die "binnen de 2 weken moet ge dat aanvragen"; ik toch rondgebeld daarvoor, hebben ze mij 10 nummers rondgestuurd met als resultaat geen cashback en 40 € telefoonkosten
Well played M$

DuffyT

Legacy Member
TearsfLuna zei:
Ik had een nieuwe xbox als kerstcadeau; ouders wisten niets van die "binnen de 2 weken moet ge dat aanvragen"; ik toch rondgebeld daarvoor, hebben ze mij 10 nummers rondgestuurd met als resultaat geen cashback en 40 € telefoonkosten
Well played M$

Waarom zou dit de schuld van Microsoft zijn? Ofwel hangt er een reusachtige sticker op de doos met wat je moet doen om die €50 te krijgen ofwel krijg je gewoon geen cashback op die console?

TearsfLuna

Legacy Member
DuffyT zei:
Waarom zou dit de schuld van Microsoft zijn? Ofwel hangt er een reusachtige sticker op de doos met wat je moet doen om die €50 te krijgen ofwel krijg je gewoon geen cashback op die console?

Er staat in het groot op Cashback 50 € actie geldig tot 31/12.

En trouwens die mensen van Microsoft zijn voor geen zak opgeleid.. Ik heb onder andere ook gevraagd voor licenties over te zetten en 2 verschillende mensen van xbox support beweerden dat die ook op de andere console nog stonden. Ik heb het daarna gezien, niks ook niet.. Maar goed, niet van belang.

DuffyT

Legacy Member
TearsfLuna zei:
Er staat in het groot op Cashback 50 € actie geldig tot 31/12.

Wat is het probleem dan? Je was te laat om je cashback aan te vragen en daarom reageer je je hier nu af op Microsoft ...

TearsfLuna zei:
En trouwens die mensen van Microsoft zijn voor geen zak opgeleid.. Ik heb onder andere ook gevraagd voor licenties over te zetten en 2 verschillende mensen van xbox support beweerden dat die ook op de andere console nog stonden. Ik heb het daarna gezien, niks ook niet.. Maar goed, niet van belang.

Is bij ieder bedrijf zo, een paar weken geleden nog meegemaakt met the Old Republic, wou mijn subscription stopzetten maar ik had mijn security question verkeerd beantwoordt, gebeld naar hen en ik kreeg een aziaat aan de telefoon die maar half en half engels kon. :lol:

TearsfLuna

Legacy Member
DuffyT zei:
Wat is het probleem dan? Je was te laat om je cashback aan te vragen en daarom reageer je je hier nu af op Microsoft ...



Is bij ieder bedrijf zo, een paar weken geleden nog meegemaakt met the Old Republic, wou mijn subscription stopzetten maar ik had mijn security question verkeerd beantwoordt, gebeld naar hen en ik kreeg een aziaat aan de telefoon die maar half en half engels kon. :lol:

Ja ondertussen is het al veel te laat, maar een 2 maand geleden niet he! Ze hadden die gekocht ingerekend dat ze die 50 euro zouden kunnen recuperen;
En ze hebben het niet onmiddelijk gedaan omdat ze niet eens zouden weten hoe en 2 het was een geschenk dus dan prul je niet aan de verpakking op voorhand.. Ze hadden daar gerust kunnen bijzetten in het groot dat dat binnen de 2 weken moest.. En het ergste vanal was dan maar rondgestuurd worden met de telefoon lol.. Ik heb ze gehad in België, Nederland, UK en wie weet waar nog allemaal.. ipv 50 euro te krijgen er nog eens 40 bovenop kunnen betalen ;)

Ja mensen van support zijn een dezelfde soort :p
Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat die mensen totaal van niks weten.. Ofwel leert ge de dingen ofwel zegt ge dat ge het niet weet maar begint niet uit uwe nek te kletsen.. 'k hoor die schrille hollandse stem nog " Ja hoor, dat gaat allemaal perfect, ja hoor beiden kunnen online de games spelen dan"
Bij de 3e persoon heb ik trouwens van miserie afgelegd.. het was een marokkaan-hollander.. het enige wat ik verstond was het woord xbox :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan