DuffyT zei:
Wat is het probleem dan? Je was te laat om je cashback aan te vragen en daarom reageer je je hier nu af op Microsoft ...
Is bij ieder bedrijf zo, een paar weken geleden nog meegemaakt met the Old Republic, wou mijn subscription stopzetten maar ik had mijn security question verkeerd beantwoordt, gebeld naar hen en ik kreeg een aziaat aan de telefoon die maar half en half engels kon.
Ja ondertussen is het al veel te laat, maar een 2 maand geleden niet he! Ze hadden die gekocht ingerekend dat ze die 50 euro zouden kunnen recuperen;
En ze hebben het niet onmiddelijk gedaan omdat ze niet eens zouden weten hoe en 2 het was een geschenk dus dan prul je niet aan de verpakking op voorhand.. Ze hadden daar gerust kunnen bijzetten in het groot dat dat binnen de 2 weken moest.. En het ergste vanal was dan maar rondgestuurd worden met de telefoon lol.. Ik heb ze gehad in België, Nederland, UK en wie weet waar nog allemaal.. ipv 50 euro te krijgen er nog eens 40 bovenop kunnen betalen
Ja mensen van support zijn een dezelfde soort

Persoonlijk vind ik het niet kunnen dat die mensen totaal van niks weten.. Ofwel leert ge de dingen ofwel zegt ge dat ge het niet weet maar begint niet uit uwe nek te kletsen.. 'k hoor die schrille hollandse stem nog " Ja hoor, dat gaat allemaal perfect, ja hoor beiden kunnen online de games spelen dan"
Bij de 3e persoon heb ik trouwens van miserie afgelegd.. het was een marokkaan-hollander.. het enige wat ik verstond was het woord xbox
