Nova533
Legacy Member
Mijn vraag is naar al de Terrans toe hoe zien jullie die Seeker Missile nu?
--> De speed upgrade na de patch
Van wat ik heb gezien is :
- Vliegt sneller dan een Zealot(zonder leg speed) en sentry loopt.
- Als juist gebruikt kan het even effectief zijn als overlords met banelings in. (dit in grote gevechten)
Zal dit dus meer gebruikt worden ook als herras unit?
Want ok het is niet bepaald goedkoop.
200 gas is vrij veel + 150 gas (dacht ik) voor de upgrade.
Waar ik aan zat te denken was tegen mutas :
- 1 thor + 1raven met seeker = Base defended?
Combinatie met drops:
- Seeker op de werkers -> 2 seekers om de werkers te doden.
Een ander voordeel is dat je detector dan ook een offensief doel heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover.
(En eventuele toevoegingen)
--> De speed upgrade na de patch
Van wat ik heb gezien is :
- Vliegt sneller dan een Zealot(zonder leg speed) en sentry loopt.
- Als juist gebruikt kan het even effectief zijn als overlords met banelings in. (dit in grote gevechten)
Zal dit dus meer gebruikt worden ook als herras unit?
Want ok het is niet bepaald goedkoop.
200 gas is vrij veel + 150 gas (dacht ik) voor de upgrade.
Waar ik aan zat te denken was tegen mutas :
- 1 thor + 1raven met seeker = Base defended?
Combinatie met drops:
- Seeker op de werkers -> 2 seekers om de werkers te doden.
Een ander voordeel is dat je detector dan ook een offensief doel heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen hierover.
(En eventuele toevoegingen)