suicideal
Legacy Member
voor julie die vonden dat de thread "situatie op telenet servers" het lame vonden en mij ([?].SuiCiDe) daarom lame vinden zeg ik dit.HET WAS NIET MIJN IDEE.er werd wat getked en ik vroeg aan broq om die tker te kicen dat is al...dan 2 dagen later hoor ik dat er een thread van gemaakt is.dus stop met op telenet te zeggen tegen mij "hey ben jij die gepeste jongen van die thread"... het was mijn idee niet neen dus stop het aub..bij mij werkt het zo...kloot mij ni en ik kloot u ni..simple has that! greeetz
ps: ik hoop dat broq niet zo lame is dit te verwijderen.
ps: ik hoop dat broq niet zo lame is dit te verwijderen.






