Archief - telenet situatie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

suicideal

Legacy Member
voor julie die vonden dat de thread "situatie op telenet servers" het lame vonden en mij ([?].SuiCiDe) daarom lame vinden zeg ik dit.HET WAS NIET MIJN IDEE.er werd wat getked en ik vroeg aan broq om die tker te kicen dat is al...dan 2 dagen later hoor ik dat er een thread van gemaakt is.dus stop met op telenet te zeggen tegen mij "hey ben jij die gepeste jongen van die thread"... het was mijn idee niet neen dus stop het aub..bij mij werkt het zo...kloot mij ni en ik kloot u ni..simple has that! greeetz
ps: ik hoop dat broq niet zo lame is dit te verwijderen.

Gn wnkie

Legacy Member
jonges jonges altijd ambras zijt es vriendelijk tegen elkaar wilde vechten zoek elkaar in irl niet lame op pubs

DeadBull

Legacy Member
kom kom kom

/me geeft iedereen die ier flamed wa kletsen.

in afwachting van mod die den handel dcht doe

Springfield

Legacy Member
suicide aka auron ?

geband op cs voor 5 jaar wegens cheaten, en die dacht dat ik cheatte in et?

is dat jou? :d

suicideal

Legacy Member
suicide die 1 jaar gebant is van cs omdat ik cheate en die joustinken vind ja :)

Springfield

Legacy Member
hahahahahaha :D

a little reminder :)

goldrush

axis spawn: panzer
you: allies medic

luger > medic :p

edit: ohja :) je stinkt nog altijd voor een 14 jarige persoon :doc:

.!$i$_

Legacy Member
rofl!!!!

[15:49] <XCH|SuiCiDe> ik ga weer alles eraan doen om gehaat te woden
[15:49] <XCH|SuiCiDe> heb broq al zitten uitkakken

loooooooooooool!!!

suicide kzal je wel helpen met gehaat te worden, kleine moeite :)
hij had daarzeffe weer ambras op telenet toen ek aankwam,
zo te zien moet niemand hem hebbbe Oo
mja
hij whined bij iedere keer hij me killed ofzo en bij andere ook
zon houding is niet goed op pub tbh

maarja :)

@Spring: Rock On!!! :niceone:

Grape

Legacy Member
.!$i$_ zei:
rofl!!!!

[15:49] <XCH|SuiCiDe> ik ga weer alles eraan doen om gehaat te woden
[15:49] <XCH|SuiCiDe> heb broq al zitten uitkakken

loooooooooooool!!!

suicide kzal je wel helpen met gehaat te worden, kleine moeite :)
hij had daarzeffe weer ambras op telenet toen ek aankwam,
zo te zien moet niemand hem hebbbe Oo
mja
hij whined bij iedere keer hij me killed ofzo en bij andere ook
zon houding is niet goed op pub tbh

maarja :)

@Spring: Rock On!!! :niceone:
tja als je zo deot moet je ni hope op begrip van de andere hé

.!$i$_

Legacy Member
ik ook niet,
ma kverveelde me,
dus heb ek et toch maar gedaan :tongue:

Raanº³

Legacy Member
Stopt met al die politieke zever en speelt gewoon!
Laat die gast toch doen, het is gewoon zijn hormonen die doorslaan :ironic:
Ik heb er paar dagen geleden mee gespeelt en dan leek hij toch normaal :unsure:
Laat die gast gewoon doen en vote met Punkbuster om een kcik INDIEN het te ver gaat.
Enemy Territory is gewoon maar een spel hé... Dus laat al die politieke zever erbuiten en speel gewoon

Just my 2 cents

Brock

Legacy Member
there there suicide

spijtig dat ik jou had gevraagd om weg te blijven van alles wat tn forum/server is :(
papa broq zal de ban-koffer eens bovenhalen strax

anyhow,
end of dicussion

suicide gaat tn terroriseren ik verwacht dat gans de community helpt om die onozelaar te klissen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan