Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PR4YING M4NTIS zei:werkt bij mij zowel in Gamespy, ASE als in HLSW.....

waarom bij us gaan?mathiasclaes zei:ge mist nx op de tn server ze meestal zitte daar campers of noobs op die altij in het US team gaan




das de mi-8 cargo, das ne ongewapend mi-8 maar met open achtkant en daarin kunt ge spawnen[T-RAW]Freak zei:Huey ownt nog altijd imo ...
Mig heb ik net ook mee gevlogen en vind ik ook net iets soepeler
dus teams wegen elkaar zo beetje af ...
Maar daarstrax op game warden denk ik was er een nva chopper met spawn point binnenin???
Daar kunt ge toch geenen tunnel in graven eh?![]()