Archief - Telenet forum & zijn live gamers!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xbox

Legacy Member
hallo dames!

Ik zou graag eens een vastere game community maken van ons op forum op Xbox live. daarom vraag ik om hier jullie nickname's en al jullie live games op en daarvan diegene die je ervan het meest speelt. Ik doe dit gewoon omdat ik eens met belgen kan spelen en niet elke ker merde en stuff moet horen! Gelieve wel enkel die livetags te geven, als je vrij veel live speelt en ik hoop dat we zo met een paar man dan eens bv een serverke maken en dan allemaal joinen!

Live-gamertag:Mister Watson

Mijn live-games:
-Counter-strike
-PGR²
-Rainbow six 3
-Unreal Championship
-XIII
-Top spin
-Splinter cell 2

Meest gespeelde:
-Counter-strike
-PGR²

grtz & ik hoop dat het lukt! ik voeg in alle geval mensen toe!

-Philippe-

capt_snow

Legacy Member
tag : capt snow

games:

-burnout 3 takedown
-pgr2
-rainbow six 3
-crimson skies
-dtm 2
-unreal championship
-gost recon island thunder
-mss nog een paar maar kan er niet direct opkomen :p

meest gespeelde:

-burnout 3
-pgr2 (vroeger ,nu niet meer maar ik mss de verslaving terug te pakken krijgen).

btw : ik ben geen dame :p

fixer187

Legacy Member
EryciusPuteanus zei:

idd
maar soit dan maar even ne update van in de sticky post

TAG: Fixer187

Live games
- Unreal Championship
- SOF2
- Counterstike
- Wolfenstein
- Pandora tomorrow
- Shadow ops Red Mercury
- Midnight club 2
- DTM2
- Rallysport 2
- PGR 2
- Motto GP 2
- Topspin
- Ninja Gaiden
- Full spectrum Warior
- Whacked.... :doh: + demo MotoGP

Meest gespeeld
- SOF2
- Unreal Championship
- Counterstike
- Midnight club 2
- Pandora tomorrow
- Ninja Gaiden

Momenteel ....bijna niets

Ik speel tegenwoordig niet zo veel live meer, maar dat zal zeker terug veranderen met
- Halo2
- Brother in arms
- Battlefield MC
- Star wars Battlefront
- Unreal Championship 2
- Doom3
- Goldeneye
- Timesplitters 3
- DOA X
- Fifa 2005
- pes4
- Forza
- Conker Live
- Prince of Persia 2
- Splintercell 3
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mischien nog Rainbow Six BA en waarschijnlijk Burnout 3 die ik ga aanschaffen..... als er nog wat van m'n budget af kan want xbox zal straks drukste 2 maanden in z'n geschiedenis meemaken, Xbox komt stil aan op topsnelheid....dat zal nauwkeurig plannen worden :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan