xbox
Legacy Member
hallo dames!
Ik zou graag eens een vastere game community maken van ons op forum op Xbox live. daarom vraag ik om hier jullie nickname's en al jullie live games op en daarvan diegene die je ervan het meest speelt. Ik doe dit gewoon omdat ik eens met belgen kan spelen en niet elke ker merde en stuff moet horen! Gelieve wel enkel die livetags te geven, als je vrij veel live speelt en ik hoop dat we zo met een paar man dan eens bv een serverke maken en dan allemaal joinen!
Live-gamertag:Mister Watson
Mijn live-games:
-Counter-strike
-PGR²
-Rainbow six 3
-Unreal Championship
-XIII
-Top spin
-Splinter cell 2
Meest gespeelde:
-Counter-strike
-PGR²
grtz & ik hoop dat het lukt! ik voeg in alle geval mensen toe!
-Philippe-
Ik zou graag eens een vastere game community maken van ons op forum op Xbox live. daarom vraag ik om hier jullie nickname's en al jullie live games op en daarvan diegene die je ervan het meest speelt. Ik doe dit gewoon omdat ik eens met belgen kan spelen en niet elke ker merde en stuff moet horen! Gelieve wel enkel die livetags te geven, als je vrij veel live speelt en ik hoop dat we zo met een paar man dan eens bv een serverke maken en dan allemaal joinen!
Live-gamertag:Mister Watson
Mijn live-games:
-Counter-strike
-PGR²
-Rainbow six 3
-Unreal Championship
-XIII
-Top spin
-Splinter cell 2
Meest gespeelde:
-Counter-strike
-PGR²
grtz & ik hoop dat het lukt! ik voeg in alle geval mensen toe!
-Philippe-

