EmP
Legacy Member
Beste BE TDM lotgenoten,
Omdat het blijkbaar totaal geen aandacht trekt om de site in mijn oude thread te geven, start ik even een nieuwe (plz dont delete moderatorz
). Meer informatie is inmiddels te vinden op: http://utcup.gamingzone.be . Normaal starten we VOLGENDE WEEK met spelen, tenzij jullie echt te lui zijn om die e-mail te sturen, dan gaan we dat WEER moeten uit stellen.
Zend dus zo rap mogenlijk die E-mail (ENKEL CB ID HEB IK NOG NODIG, ZIE POST HIERONDER) , ook wil ik melden dat eXe.ut, f.a.w. vervangt als laatste team.
Ik ben nog op zoek naar 2 Shoutcasters m/v met talent
(een niet dp shoutcaster plz
.
Dan wil ik ook vragen AAN ALLE TEAMS om #tek9.cup.ut2k4 te performen, dit is absoluut verplicht om het makkelijk te maken om wars te boeken. Om te zorgen dat er deftig shoutcast is, utv enz gaan de wars een week op voorhand moeten geboekt worden en als ik volgende week wil beginnen... sja..
Ik wil niet als een leraar met een bierbuik klinken, maar ik span mij in voor deze cup, en ik hoop jullie ook....
Grtzz
SPELERS EN LIEFHEBBERS:
#tek9.cup.ut2k4
Omdat het blijkbaar totaal geen aandacht trekt om de site in mijn oude thread te geven, start ik even een nieuwe (plz dont delete moderatorz
). Meer informatie is inmiddels te vinden op: http://utcup.gamingzone.be . Normaal starten we VOLGENDE WEEK met spelen, tenzij jullie echt te lui zijn om die e-mail te sturen, dan gaan we dat WEER moeten uit stellen.Zend dus zo rap mogenlijk die E-mail (ENKEL CB ID HEB IK NOG NODIG, ZIE POST HIERONDER) , ook wil ik melden dat eXe.ut, f.a.w. vervangt als laatste team.
Ik ben nog op zoek naar 2 Shoutcasters m/v met talent
(een niet dp shoutcaster plz
. Dan wil ik ook vragen AAN ALLE TEAMS om #tek9.cup.ut2k4 te performen, dit is absoluut verplicht om het makkelijk te maken om wars te boeken. Om te zorgen dat er deftig shoutcast is, utv enz gaan de wars een week op voorhand moeten geboekt worden en als ik volgende week wil beginnen... sja..
Ik wil niet als een leraar met een bierbuik klinken, maar ik span mij in voor deze cup, en ik hoop jullie ook....
Grtzz
SPELERS EN LIEFHEBBERS:
#tek9.cup.ut2k4
