Archief - Tek-9 cup: Vervolg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EmP

Legacy Member
Beste BE TDM lotgenoten,

Omdat het blijkbaar totaal geen aandacht trekt om de site in mijn oude thread te geven, start ik even een nieuwe (plz dont delete moderatorz :p). Meer informatie is inmiddels te vinden op: http://utcup.gamingzone.be . Normaal starten we VOLGENDE WEEK met spelen, tenzij jullie echt te lui zijn om die e-mail te sturen, dan gaan we dat WEER moeten uit stellen.

Zend dus zo rap mogenlijk die E-mail (ENKEL CB ID HEB IK NOG NODIG, ZIE POST HIERONDER) , ook wil ik melden dat eXe.ut, f.a.w. vervangt als laatste team.
Ik ben nog op zoek naar 2 Shoutcasters m/v met talent ;) (een niet dp shoutcaster plz ;).

Dan wil ik ook vragen AAN ALLE TEAMS om #tek9.cup.ut2k4 te performen, dit is absoluut verplicht om het makkelijk te maken om wars te boeken. Om te zorgen dat er deftig shoutcast is, utv enz gaan de wars een week op voorhand moeten geboekt worden en als ik volgende week wil beginnen... sja..

Ik wil niet als een leraar met een bierbuik klinken, maar ik span mij in voor deze cup, en ik hoop jullie ook....

Grtzz

SPELERS EN LIEFHEBBERS:
#tek9.cup.ut2k4

H4D3S

Legacy Member
sinds wnn moete wij vervange worde ??

der is nooit gezegd da FaW die cup wou meedoen ...

EmP

Legacy Member
ge wou ni mee doen? awel ge doet ni mee, wa is het probleem dan?

faw was invite, en is als invite vervangen door exe.

H4D3S

Legacy Member
(vorige post was nie offensive bedoeld ze )

aaah zo

mja FaW is geen TDM clan eh

der word af en toe wa 2on2 gespeeld ma nie echt op niveau

nie da ons CTF niv zo goed is :p

CBA

Legacy Member
EmP zei:
ge wou ni mee doen? awel ge doet ni mee, wa is het probleem dan?

faw was invite, en is als invite vervangen door exe.

Maakt dat nu zoveel uit als ze wel meedoen ? clan meer is toch een matchke meer en daar draait het toch om?

Go Hard Go Pro

Legacy Member
moet je wel weer andere poules maken, toch ? en als emp alles alleen moet doen, vraagt dat wel wat tijd, dus als iedereen zegt van ja ik doe mee, en daarna nietmeer en dan terug wel ofzo, dan ist beter van direct definitief een besluit te maken he.


correct me if i'm wrong :)

EmP

Legacy Member
voor ene keer zijde niet mis :X

Trouwens, er is een change ivm met de email, je moet mij gewoon jullie clanbase id mailen, alles wordt op screenshot genomen (omdat je niet gewoon spelers zou wisselen,bijzetten,...) en dan wordt de cb site gelinkt op de cupsite, voor de gemakkelijkheid...

EmP

Legacy Member
unskilled zei:
Ni iedereen staat op CB bij ons (maar 3/6 ofzo).
wordt pas van cb gerecord zondag (staat op site)

H4D3S zei:
(vorige post was nie offensive bedoeld ze )

aaah zo

mja FaW is geen TDM clan eh

der word af en toe wa 2on2 gespeeld ma nie echt op niveau

nie da ons CTF niv zo goed is :p

Mijn post was ook niet offensive bedoeld ;) np ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan