hypex20
Legacy Member
Helo,
weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik heb een teamspeak 3 waar we niet zo veel gebruik van maken momenteel.. Dus ik zoek wat volk
.
Veel verschillende channels enzo, indien mogelijk een of meerdere channels voor uw clan of vriendenkring en adminrechten..
Wij spelen css, cod mw3 en bf3.
Is gewoon een zonde om hem zo weinig te gebruiken
Indien interesse reply je maar dan stuur ik je de info !
GReetz
weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik heb een teamspeak 3 waar we niet zo veel gebruik van maken momenteel.. Dus ik zoek wat volk
.Veel verschillende channels enzo, indien mogelijk een of meerdere channels voor uw clan of vriendenkring en adminrechten..
Wij spelen css, cod mw3 en bf3.
Is gewoon een zonde om hem zo weinig te gebruiken

Indien interesse reply je maar dan stuur ik je de info !
GReetz
