Archief - Teamkillers zonder een TK op hun naam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord_Skul

Legacy Member
maar 1 antwoord
contacteer 1 van de admins in het spel of op irc

wat we ervan vinden
weg me die punkers
(nie op u bedoeld he maatje) :p


maar ze zelf gaan teamkile is een slecht idee
want dan zulle we u moete kicke

en dan sta je nog verder van huis

Mesandar

Legacy Member
Hannibal Smith zei:
Ik haat het gewoon, er zijn zo van die mensen die graag tk'en maar wel te laf zijn om de tk dan ook op hun naam te zetten. Wat doen ze dan maar? Ze rijden of vliegen op je af en net voor ze je raken verlaten ze het voertuig, en als je dan wraak wilt nemen door hem in z'n kop te schieten word je gekickt...
:sad: Wat vinden jullie van zo'n mensen?

wa erger is, iemand teamkillen en sorry zeggen, om daarna gekicked te worden... al vaak meegemaakt zunne... dan ZEG je sorry, en dan nog kicken ze u... mensen mensen! teamkillen is menselijk, ma om daarom direkt te moeten kicken...

oberon_sedai

Legacy Member
mjah, gisteren, lekker op een POE server aan 't knallen. plots begint er ene all voertuigen af te schieten, en schiet ook op eigen mensen, maar nooit volledig dood. op gegeven moment was ik zo pissed, dat ik die TK. en pats -> kick.

verdiend, maar gvd, het waren al een paar fijne games geweest, en dan komt zo een pipo dat verknallen, en die blijft dan.

anywho, andere goede server gevonden en verder geammuseerd. :D

fragtallica

Legacy Member
och, ge moet gewoon niet zo flauw zijn iets terug te doen, dan is voor de tker ze fun deraf. Er is niets leuker voor hem/haar dat jij een kick krijgt en niet de tker. Ge kunt toch voor een kick vragen

oberon_sedai

Legacy Member
niet op servers waar voting af staat. en soms is het sterker hé. ik ben ook maar een mens. (zou hem persoonlijk wel eens liever op zijn bakkes willen slaan, maar ja).

Op lan parties kom je dat niet tgen hé. ze weten waarom :D

Samohtt

Legacy Member
oberon_sedai zei:
niet op servers waar voting af staat. en soms is het sterker hé. ik ben ook maar een mens. (zou hem persoonlijk wel eens liever op zijn bakkes willen slaan, maar ja).

Op lan parties kom je dat niet tgen hé. ze weten waarom :D

I know the feeling :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan