mjah, gisteren, lekker op een POE server aan 't knallen. plots begint er ene all voertuigen af te schieten, en schiet ook op eigen mensen, maar nooit volledig dood. op gegeven moment was ik zo pissed, dat ik die TK. en pats -> kick.
verdiend, maar gvd, het waren al een paar fijne games geweest, en dan komt zo een pipo dat verknallen, en die blijft dan.
anywho, andere goede server gevonden en verder geammuseerd.
