arma 2 heeft geen grote community, momenteel is er geen enkele goede tactische shooter op de markt met een goede community.
Ik hoop lichtjes op enkele projecten zoals het nieuwe insurgency dat nu in ontwikkeling is, red orchestra 2 was nice maar het spel is zo goed als dood hoogstwaarschijnlijk door blockbusters als cod, bf3,...