Archief - System crash?!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChillX

Legacy Member
wel kheb doom 3 geinstalleerd
kbegin het te spele
alles loopt vlot
en opeens baf geen signaal meer naar men scherm
en uit en aanzette van scherm helpt nie

Heb AMd64 3200+
512 MB DDR
Geforce fx 6800

kweetnie wa er kan mankeren
zelfs op de laagste resolutie heb ik het voor
ty for help :)

An!ma

Legacy Member
hebt gij uw cpu ofzo geoc'd
mss te laag voltage (tis maar e gedacht é)

Heidern

Legacy Member
patch 1.1 staan?

probleem met andere spellen? twinmoss geheugen?

Lashknife

Legacy Member
compleet vast? werkt ctrl-alt-del nog? kunde numlock nog aan/afzetten? capslock/scrollock? want als die lampjes ook niet meer af/aan gaan, dan hangt je systeem en 99% kans dat het komt door oververhitting van ofwel je cpu ofwel je gfx-card (dus check je temps in bios als je na zo'n hangup reboot.

ChillX

Legacy Member
Twinmoss geheugen idd
ook problemen gehad met battlefield, heb ik pas daarnet ontdekt
al de rest zal ik nog es chekke

ChillX

Legacy Member
kheb het es gechecked,
lichtjes van keyboard enzo gaan nie uit
cpu temp is 43graden
mb temp 30graden

Lashknife

Legacy Member
vermits je cpu en mb temps niet zo hoog liggen, vermoed ik dat het je gfx card is die zwaar oploopt qua temps...
mss de cooling controleren daarvan? en eventueel een extra cooler daar in de buurt plaatsen?

Xeon?

Legacy Member
ChillX zei:
Twinmoss geheugen idd
ook problemen gehad met battlefield, heb ik pas daarnet ontdekt
al de rest zal ik nog es chekke

is twinmoss geheugen compatible met athlon64 ? :wtf:

Blackend

Legacy Member
Xeon? zei:
is twinmoss geheugen compatible met athlon64 ? :wtf:

Second that.... In welke winkel gade gij dat ze u nen Athlon64 samen met Twinmoss geheugen verkopen? Dat is echt het allerlaatste wat ge moet doen.
De kans is vrij groot dat het daar aan ligt. Ge kunt proberen die ram in te wisselen voor RAM van een ander merk, maar ik weet niet of dat zomaar zal gaan zenne :-\

Xeon?

Legacy Member
kvind het anders bijzonder raar dat het opstart met die twinmoss ram in die pc :/

maar idd, ander ram is waarschijnlijk de oplossing

ChillX

Legacy Member
erm kwist da zelfs nie :p allesinds kzal da es checke :D
merci om het mij te late wete mannuh
ow i luvvvvv telenet forum :p

ChillX

Legacy Member
welk ram dan? corsair?

Mod: Lk: kunt zelf ook editten eh, moet er geen post onderplakken met *edit* in :p
*ashamed again* :p

ChillX

Legacy Member
tjah die vent van diene pc winkel gecontacteerd erover en em zegt dat het abslouut daar nie aan kan ligge ^o) tenzij het een defect ramlatje is. Dan tog maar eens binnesteken...
ty anyways
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan