botchla
Legacy Member
Hallo,
Eerst en vooral:
Deze tweak is enkel en alleen bedoelt voor windows XP gebruikers
U zal nu denken, weer een tweak die performance doet stijgen maar beeld
qualiteit doet dalen! fout!
Deze tweak werkt voor elke game!
Deze tweak disabled alle onnodige zaken EXTERN, dus buiten het spel
Doom 3 maar past windows XP aan, schakelt allemaal onnodige functies
uit die geheugen vreten en performance doen dalen.
Deze tweak is meer bedoelt om het spel vlotter (minder schokkend) te
laten lopen, niet echt voor enorme frames winst.
tweak voor alles uit te zetten dat onnodig is +
alles weer aan te zetten
Een simpele batch file die extreem handig is..
all credit goes 2 www.iamnotageek.com
Greets
Eerst en vooral:
Deze tweak is enkel en alleen bedoelt voor windows XP gebruikers
U zal nu denken, weer een tweak die performance doet stijgen maar beeld
qualiteit doet dalen! fout!
Deze tweak werkt voor elke game!
Deze tweak disabled alle onnodige zaken EXTERN, dus buiten het spel
Doom 3 maar past windows XP aan, schakelt allemaal onnodige functies
uit die geheugen vreten en performance doen dalen.
Deze tweak is meer bedoelt om het spel vlotter (minder schokkend) te
laten lopen, niet echt voor enorme frames winst.
tweak voor alles uit te zetten dat onnodig is +
alles weer aan te zetten
Een simpele batch file die extreem handig is..
all credit goes 2 www.iamnotageek.com
Greets


maar het kan idd wel wa cpu en memory vrij geven