cocabonca
Legacy Member
hallo
ik ben dit weekend de beta gespeelt en ik vond het in 1 smiley :
nu , ik zoek eigelijk een guild graag een BE/NL guild maar moet niet perse
maar liefst wel met aardig wat guildmembers voor =
- raiding
- lvling
- social
- TS of vent
weten jullie 1tje ?
of raden jullie mij 1tj aan ?
tell me
ik ben dit weekend de beta gespeelt en ik vond het in 1 smiley :

nu , ik zoek eigelijk een guild graag een BE/NL guild maar moet niet perse
maar liefst wel met aardig wat guildmembers voor =
- raiding
- lvling
- social
- TS of vent
weten jullie 1tje ?
of raden jullie mij 1tj aan ?
tell me




