Archief - SWTOR en Origin

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Walden

Legacy Member
Weet niet of dit hier al behandeld is geweest, maar hoe zit dat eigenlijk met SWTOR en Origin?

Toen ik vanavond het spel wou preorderen, zag ik dat dat gelinkt was met Origin. Wil dat zeggen dat je het spel via Origin zal moeten launchen?

En hoe zit dat met accounts? Worden SWTOR en Origin accounts dan aan elkaar gelinkt?

mX.

Legacy Member
Wel vraag mij dit ook af... Ik herinner mij ergens te hebben gelezen dat je het spel zal kunnen spelen zonder dat Origin moet opstaan, maar dan begin ik mij al serieus af te vragen wat het nut van Origin nu feitelijk is, als BF3 door Battlelog ook al de vriendenlijst van Origin links laat liggen :)

Ymel

Legacy Member
Het is zonder Origin.
In de voorbije test week-end moest je ook niet via Origin inloggen.
Tor heeft zen eigen launcher.

No worry's there.

Als je trouwens de beta week-end client geinstaleerd hebt, hou em bij, want ze gaan die patchen tot de retail versie.
Spaart instaleren/downloaden.

rico

Legacy Member
Vraagje is de client die je nu gedownload hebt al officiele versie? of ga je spel opnieuw moeten installeren vooraleer te kunnen spelen bij release?
of kan je klijne update doorvoeren op beta client? (zou wel handig zijn, dat je niet meer hele client opnieuw moet downloaden!)

Bruno001

Legacy Member
rico zei:
Vraagje is de client die je nu gedownload hebt al officiele versie? of ga je spel opnieuw moeten installeren vooraleer te kunnen spelen bij release?
of kan je klijne update doorvoeren op beta client? (zou wel handig zijn, dat je niet meer hele client opnieuw moet downloaden!)

Client van beta zal gewoon updaten via een patch tot de release build.

SteakEight

Legacy Member
Ik denk dat er toch enige verbinding is
Ik had mijn pass veranderd van swtor en toen ik gistere op bf3 wou inloggen moest ik hetzelfde passwoord ingeven :o

Glaeden

Legacy Member
SteakEight zei:
Ik denk dat er toch enige verbinding is
Ik had mijn pass veranderd van swtor en toen ik gistere op bf3 wou inloggen moest ik hetzelfde passwoord ingeven :o

die zijn allemaal gelinkt via origin, maar je gaat origin niet moeten starten om swtor te kunnen spelen

rico

Legacy Member
ik heb dus 2 accounts blijkbaar :s een voor bf3 en ene waar dak sw:tor gepreordered heb.
en die samen voegen is dus ni zo simpel blijkt! (heb al mail gesuurd naar support, ma nog geen respons gehad)

Soeverein

Legacy Member
rico zei:
ik heb dus 2 accounts blijkbaar :s een voor bf3 en ene waar dak sw:tor gepreordered heb.
en die samen voegen is dus ni zo simpel blijkt! (heb al mail gesuurd naar support, ma nog geen respons gehad)

Ik zit ook met zoiets. Toen Origin uitkwam had ik een origin account aangemaakt, maar ik had al een Bioware account. Nu heb ik twee account waarvan mijn games op 1 geregistreerd staan en de DLC op de andere. Kan dus DAII en zo niet spelen met mijn aangekochte DLC.

Voor de zekerheid heb ik op allebei een SWTor Preorder code gezet. Aanvankelijk kon je die toch a volonte binnen krijgen via Amazon. :p

Walden

Legacy Member
Soeverein zei:
Ik zit ook met zoiets. Toen Origin uitkwam had ik een origin account aangemaakt, maar ik had al een Bioware account. Nu heb ik twee account waarvan mijn games op 1 geregistreerd staan en de DLC op de andere. Kan dus DAII en zo niet spelen met mijn aangekochte DLC.

Voor de zekerheid heb ik op allebei een SWTor Preorder code gezet. Aanvankelijk kon je die toch a volonte binnen krijgen via Amazon. :p

Die accounts delen toch enkel dezelfde emailadres, niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan