Archief - SWTOR contact

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glenn91

Legacy Member
Hallo allemaal,

Al enkele dagen probeer ik te bellen naar SWTOR, maar zonder resultaat.
Nummer bestaat niet, gaat niet over. Heb ook al naar 1204 gebeld en ook zun zeggen dat ze het niet kunnen vinden :s. Hebben jullie enig idee hoe ik ze wel kan bellen, dit is het nummer dat ze support mij heeft doorgegeven en staat ook op de website

0044 203 564 2555

Alvast bedankt allemaal

M-Boy

Legacy Member
Misschien een nieuwsgierige vraag, maar wat is er aan de hand dat je naar de support moet bellen ? Misschien kan je je vraag even goed hier stellen en (goedkoper) geholpen worden.

glenn91

Legacy Member
Ik had alle security opties gedaan ( vragen ingevuld ), en nadien wil ik ze invullen om in te loggen en zegt ie dat het fout was waardoor account geblokkeerd is. Nochtans zijn alle antwoorden correct ben ik gewoonweg 100% zeker van. Na verschillende keren te zeggen dat ik niet binnen geraak bij hun, krijg ik gewoon als antwoordt de nummer die op hun site staat, dus gewoon een standaard reply.

Jersy

Legacy Member
0044 203 564 2555
is idd het correcte nummer
ik heb ginder ook al gebeld omdat mijn account was vergrendeld en ik heb toen wel iemand aan de lijn gekregen (na 20min)

heb je geprobeerd met vaste telefoon of gsm?

Zilla

Legacy Member
ik ben al 2 keer zonder problemen bij hen binnen geraakt, laatste keer op woensdag, ook voor men security questions
men account was gelocked, en ze hebben me vragen gesteld en terug unlocked, daarna moest ik een uur wachten en opnieuw proberen inloggen
echter zeiden ze erbij dat het misschien nog steeds niet ging gaan

indien ik dus opnieuw niet kon inloggen, moest ik men paswoord resetten (via de site) vertelden ze mij
en dit heeft gewerkt
dus probeer je paswoord eens te resetten en opnieuw in te loggen

M-Boy

Legacy Member
En heb je je "antwoorden" ook met de nodige hoofdletters enz getypt ? Ik had dit ook voor, maar was gewoon stomweg vergeten dat ik elke eerste letter een hoofdletter moest zetten. Zo gewoon om alles in kleine letters te zetten.

Misschien ('t is een voorstel, dus schiet me niet af omdat ik het zeg) kan je gewoon een password reset doen/vragen én nadien je antwoorden op papier schrijven én/of nog aanpassen.

Ik heb het nu ook zo gedaan, anders vergeet ik die dingen veel te snel.

glenn91

Legacy Member
@jersy
met gsm, zal zo eens gaan proberen met vast toestel.

@Zilla
Al paar gereset en dan terug het antwoordt ingegeven maar blijft zeggen dat het fout was.

glenn91

Legacy Member
@M-boy

ik had alles eerst opgeschreven op kladblok en nadien cope en paste :p

maar ik ga even proberen te bellen met vast toestel zo terug

M-Boy

Legacy Member
glenn91 zei:
@M-boy

ik had alles eerst opgeschreven op kladblok en nadien cope en paste :p

maar ik ga even proberen te bellen met vast toestel zo terug

Ah, maar copy & paste van uit kladblok, werkt niet (allé, ge kunt dat op die manier wel doen, maar hun systeem wil dat kennelijk niet aanvaarden. Het werkte toch niet bij mij. In het begin ook gedaan om vast te moeten stellen dat ge dan nen error krijgt.)

Ge moet dus effectief alles intypen

Fax

Legacy Member
waarom gebruik je niet de live chat support van EA?
misschien eens proberen

glenn91

Legacy Member
Het is gelukt, na 17 keer proberen te bellen uiteindelijk binnen geraakt. Dan na 58 minuten wachten... Kreeg ik iemand aan de lijn. Stelden ze de vragen, als je een auto zo zijn wat zou je nemen, ik had bmw, maar het was wmb.

Wat was er nu gebeurt, door alles te copy en paste heeft de website op 1 of andere manier al mijn antwoorden omgedraaid :p

Maar goed het is opgelost nu, allemaal bedankt voor te helpen.

Hier mag een slotje op.

Sovereign

Legacy Member
glenn91 zei:
Het is gelukt, na 17 keer proberen te bellen uiteindelijk binnen geraakt. Dan na 58 minuten wachten... Kreeg ik iemand aan de lijn. Stelden ze de vragen, als je een auto zo zijn wat zou je nemen, ik had bmw, maar het was wmb.

Wat was er nu gebeurt, door alles te copy en paste heeft de website op 1 of andere manier al mijn antwoorden omgedraaid :p

Maar goed het is opgelost nu, allemaal bedankt voor te helpen.

Hier mag een slotje op.

En waarom geen mailtje sturen? Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor uw telefoonrekening :p

Sorasan

Legacy Member
JasperCLA zei:
En waarom geen mailtje sturen? Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor uw telefoonrekening :p

bij problemen van een security vraag moet je bellen. Via mail lossen ze niks op...

wel stom dat ge zolang aan de telefoon moest hangen

D.li

Legacy Member
Sorasan zei:
bij problemen van een security vraag moet je bellen. Via mail lossen ze niks op...

wel stom dat ge zolang aan de telefoon moest hangen

Om een ander met hetzelfde gezaag te quoten:

Quecera:
Hopelijk heb je wat meer geluk als ik. Mijn headlaunch key komt nergens te zien op de site, pre-order/redeem code history al 3 dagen leeg, 2 support tickets verzonden die al 3 dagen onbeantwoord blijven. Terwijl je op SWTOR forum mensen ziet posten met diezelfde problemen, die 2-3 uur na hun ticket een antwoord kregen + hun code nu wel te zien was op hun account. Ze antwoorden precies maar op 5% van de tickets

hOOrai ze hebben na 3 dagen op mijn support ticket gereageerd

3 DAGEN MAIL REPLY!!!!! Dat gebeurt NERGENS!!! in geen enkele support, geloof me.

Fax

Legacy Member
D.li zei:
Om een ander met hetzelfde gezaag te quoten:

Quecera:
Hopelijk heb je wat meer geluk als ik. Mijn headlaunch key komt nergens te :music:zien op de site, pre-order/redeem code history al 3 dagen leeg, 2 support tickets verzonden die al 3 dagen onbeantwoord blijven. Terwijl je op SWTOR forum mensen ziet posten met diezelfde problemen, die 2-3 uur na hun ticket een antwoord kregen + hun code nu wel te zien was op hun account. Ze antwoorden precies maar op 5% van de tickets

hOOrai ze hebben na 3 dagen op mijn support ticket gereageerd

3 DAGEN MAIL REPLY!!!!! Dat gebeurt NERGENS!!! in geen enkele support, geloof me.

ik zou een brief schrijven naar de koning ... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan