Fdzzaigl
Legacy Member
Sword of the stars 2 is net zoals zijn voorganger een 4X space-game, dat staat voor "expand, explore, exploit and exterminate", een ander voorbeeld van zo'n spel is Total War.
Het spel komt digitaal uit op 28 oktober en ziet er grafisch wel heel mooi uit. Je kan ondermeer eigen schepen samenstellen en logo's op die schepen plaatsen om ze te personaliseren.
In tegenstelling tot veel andere strategy games, is het de bedoeling van de makers dat je niet eindeloos zwermen kleine schepen naar de vijand zend die onmiddellijk tot schroot worden herleid, maar dat je een beperkt aantal grotere en indrukwekkender schepen heel lang blijft gebruiken, micromanagen en upgraden.
Hier een paar trailers:
Engine Teaser
Trailer 1
Interview
Opening Cinematic
Het spel komt digitaal uit op 28 oktober en ziet er grafisch wel heel mooi uit. Je kan ondermeer eigen schepen samenstellen en logo's op die schepen plaatsen om ze te personaliseren.
In tegenstelling tot veel andere strategy games, is het de bedoeling van de makers dat je niet eindeloos zwermen kleine schepen naar de vijand zend die onmiddellijk tot schroot worden herleid, maar dat je een beperkt aantal grotere en indrukwekkender schepen heel lang blijft gebruiken, micromanagen en upgraden.
Hier een paar trailers:
Engine Teaser
Trailer 1
Interview
Opening Cinematic



, moet er echt werk worden gemaakt van een tutorial, het is niet dat de dingen zo moeilijk zijn, maar alles wordt gewoon verstopt achter kleine icoontjes en dergelijke.