Archief - SWG random bans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aexis

Legacy Member
Beetje overdreven van telenet vind je niet?
Die 40000 accounts die gesuspensed zijn is ook beetje overdreven niet?
Nu die random bans...

Iedereen roept booooo behalve de mensen die swg spelen

grievie

Legacy Member
hmmm?
Ben totaal ni mee :unsure:
Over wa gaat t ?
K speel wel geen SWG, ma zo te horen is er iets loos aan de hand?

titan_master

Legacy Member
dsu gij speelt da?

en awel, vertel dan, wat is er dan echt aan de hand? :unsure:

grievie

Legacy Member
effe ne round up, om te zien of k het snap...

Het is dus dat telenet overdreven heeft in hun nieuwpost?
Dat er dus niet zoveel gebande spelers zijn als daar wordt aangegeven?

If so: Mja, fouten gebeuren

If not: zoals arch zegt, wa heeft telenet er dan wel mee te maken?

On topic (in de veronderstelling dat het topic die bans zijn):
Da is idd wel over den top voor mij. Die da gecheat hebben bannen is dik in orde, ma er zijn waarschijnlijk spelers bij die hier niets van wist...
En er zullen zeker wel onwetende spelers getrade hebben, met een van die louche kerels => ban
en da is idd ni proper.

Beste wa ik kan bedenken is een rollback, zoals in de comment ook wordt gezegd.

Apeiron

Legacy Member
grievie zei:
If so: Mja, fouten gebeuren

eigenlijk zou telenet geen zo'n grote fouten mogen maken ma kom. Getallekes zoals 10000 zetten terwijl het er maar 200 zijn :doh:

killgore

Legacy Member
Apeiron zei:
eigenlijk zou telenet geen zo'n grote fouten mogen maken ma kom. Getallekes zoals 10000 zetten terwijl het er maar 200 zijn :doh:
200 rechtstreeks betrokken, als ze idd diegene die ermee getrade hebben ook bannen, zal dit wel wat hoger liggen.

Shinzu

Legacy Member
Ik verschoot ook toen ik dit las. Telenet.Games zou beter wat research doen ipv klakkeloos informatie te kopieren dat langs geen kanten klopt.

Preciese cijfers zijn er niet, maar er zouden tussen de 10.000 & de 45.000 mensen hun account kwijt gespeeld zijn.

Dat waren er dus 200 :ironic:

Eenieder dat niet rechtstreek betrokken was is na enkele uren onmiddelijk unsuspended en heeft extra speeltijd gekregen op account.

Archangelus

Legacy Member
QuoteRevival zei:
euhhh.... MMORPG forum.... SWG = MMORPG...... :crazy:

Ja ok, maar met zijn "beetje overdreven van telenet vind je niet?" ist precies of het is Telenet die die mensen geband heeft? :wtf:
Als er fouten in staan, laat dit dan weten aan de nieuwsredactie, daar kan de forumcrew niks aan doen he :)

@Penny-Arcade comic : rofl :)

grievie

Legacy Member
PaLaDiN zei:
SOE zijn bende idioten zo simpel is het :)
SOE Zijn Idioten
*g* lachen ^^

Ik kende ze niet echt goed maar hun NA-beta launch voor L2 was zalig slecht ineengestoken :eek:
Kweetni... heb het ni meer zo voor die mannen

Maar ja, al goed dat ze degenen die er niets mee te maken hebben iets hebben terug gegeven :niceone:

FrIgObOx

Legacy Member
Er zou mss gewoon nog een newspost moeten komen met een link naar forumpost van swg die verklaard wat er nu gebeurd is. Want als iemand die van plan is swg te spelen een post ziet waar er staat dat er 10000 mensen geband zijn denk ik niet dat hij nog veel zin zal hebben om te spelen.

embraced_one

Legacy Member
ik denk dat de starter van de thread gewoon simpel bedoelde da telenet ferm overdreef met het aantal :)

Apeiron

Legacy Member
embraced_one zei:
ik denk dat de starter van de thread gewoon simpel bedoelde da telenet ferm overdreef met het aantal :)

jup, raar dat de telenet games crew dit zelf niet verbeterd heeft...

STRIDER

Legacy Member
Tis inderdaad zielig op wat zever te posten in the newsthread en jezelf niet te corrigeren.
En van diene server die plat lag das ook ferm overdreven, da kwam doordat een paar achterlijke gaste er niks beter hadden op gevonde op zoveel mogelijk lag te veroorzaken en zo de server onstabiel te maken. Gevold server voor planet coreilla plat, daarna ganse server herstart om het te fixe. Duurde 30 minuten. Het gaat hier ook over slechts 1 van de 20 (ongeveer) servers...

Dus telenet gaste, check je info effe volgende keer, je boort een spel de grond in met leugens en dat is het niet waard.

rbn-

Legacy Member
mja er zijn wel meer dingen gebeurd ze, veel spelers die nog ni sinds launch spelen vinden het geweldig. Ik heb het een jaar gespeeld. Ik heb alles gezien wat ze uitsteken en ik las dan ook bijna alle forums (galaxy en profs ook). Ze hebben hun eigen spel verkloot.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan