Archief - Survival / Wave games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muhtar

Legacy Member
Hej,

Ik zoek een leuke survival game die je met met 2 (of max tot 4 pers.) couch co-op kunt spelen. Met zombies of gelijkaardig en liefst met wave's. Alle suggesties zijn welkom. Het mag een een echte game zijn (winkelgame ) of indie of arcade die je moet downloaden. Maakt niet uit. Moet wel op xbox360...

Iets gelijkaardig aan:
-Black ops: zombie arcade
-Dead Nation ziet er héél vet uit, maar die is PSN only spijtig genoeg... Of vergis ik mij?
-....

Iemand enig idéé???

dank je,

deathsythe

Legacy Member
dungeon defenders (PC,XBLA, PSN dacht ik ook, iOS, Android)
left 4 dead 2 (PC, x360)
killing floor (PC)

Muhtar

Legacy Member
dungeon defenders vind ik mr nix.. te cartooney o.a.. Left 4 dead vond ik ook nix..

Liefst geen fps.. topdown met 2 of 4 max op één zelfde beeld..

KiPpIe

Legacy Member
Eventueel alien swarm (gratis op steam) proberen.

Edit: ah, nm, moet xbox 360 zijn. Dan denk ik best dat ge in de xbox forums post.

CurrY

Legacy Member
Ge hebt al een topic bij het Xbox 360 gedeelte en aangezien het voor Xbox 360 moet zijn lijkt dit topic me maar overbodig?

thelordofpee

Legacy Member
Muhtar zei:
dungeon defenders vind ik mr nix.. te cartooney o.a.. Left 4 dead vond ik ook nix..

Liefst geen fps.. topdown met 2 of 4 max op één zelfde beeld..

Man, niet zo demanding zijn. Zo een bestaat gelijk niet.

Shrimpy

Legacy Member
CurrY zei:
Ge hebt al een topic bij het Xbox 360 gedeelte en aangezien het voor Xbox 360 moet zijn lijkt dit topic me maar overbodig?

Ik sluit me hier wel bij aan eigenlijk.

Muhtar

Legacy Member
wow alien swarm ziet er vet uit!!! die ga'k gelijk downloaden op men laptop.. thx kippie

smash tv is te oud man :D, ik moet iets hebben met de graphics van dead nation. Alien swarm looks goooooood.

fornite gameplay gezien iemand?

@drakinus en curry.
Niet iedereen gaat toch op beide subforums?! Op deze manier heb ik toch meer kans op een antwoord.. alé man ga zaag over iet anders é zeg.

thelordofpee

Legacy Member
Als ge in elke sectie iets zet hebt ge nog meer kans :)

Anyway, blij da ge uw game gevonden hebt.

Muhtar

Legacy Member
Plants vs zombies heb ik kapotgespeeld.. :). Topgame!!

Magicka niet echt iets voor mij.. ook te cartooney.., nation red ziet er wel graaf uit maar da's ook pc..

Nou ja.. Heb gisteren eens de tijd genomen om op xboxlive nr de arcade games te kijken.. Maar toch niets interessant gevonden.. Dan ist mr terug Geometric wars evo..

Muhtar

Legacy Member
ja die horde mode ziet er goed uit. eens kijken of ik GOW3 tweedehands ergens kan vinden.. thx crazyjoker.

Iemand nog sugesties voor arcade games? thx,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan