Eppos
Legacy Member
hallo iederéén
ik had stronghold 3 al een hele tijd geleden besteld, en met de dag van de release. was ik dan ook blij dat ik het eindelijk kon spelen. maar na het installeren(succesvol), gaf steam continue dezelfde "foutmelding"
this game is currently unavailable. please try again at another time.
ik heb het al tientallen keer geprobeerd, maar zonder succes
kan er mij iemand helpen?
ik had stronghold 3 al een hele tijd geleden besteld, en met de dag van de release. was ik dan ook blij dat ik het eindelijk kon spelen. maar na het installeren(succesvol), gaf steam continue dezelfde "foutmelding"
this game is currently unavailable. please try again at another time.
ik heb het al tientallen keer geprobeerd, maar zonder succes

kan er mij iemand helpen?


