Archief - Stronghold 3 foutmelding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eppos

Legacy Member
hallo iederéén

ik had stronghold 3 al een hele tijd geleden besteld, en met de dag van de release. was ik dan ook blij dat ik het eindelijk kon spelen. maar na het installeren(succesvol), gaf steam continue dezelfde "foutmelding"

this game is currently unavailable. please try again at another time.

ik heb het al tientallen keer geprobeerd, maar zonder succes :(

kan er mij iemand helpen?

sumoman_4

Legacy Member
Deryndill zei:
Trekt het spel op iets?

Aan deze commentaren te zien blijkaar niet :s
Stronghold 3 for PC Reviews, Ratings, Credits, and More at Metacritic

Is het écht zo dramatisch?

'k Ben bezig met de 2de mission van de 'Economy' campaign. 'k Moet mijn 'kasteel' beschermen tegen wolven.

Wolven kruipen gewoon op uw torens via de ladder en doden archers in 2 hits...

Je kan je units niet onderscheiden, visueel praktisch geen verschil onderling. Je moet manueel gaan rondklikken om de juiste units te vinden.

Lang geleden dat ik me nog een aankoop beklaagd heb... :puke:

thomasdh

Legacy Member
trekt idd op niet veel, ik zit nu aan de 3de van eco campain, je moet 100 inwoners hebben, ohja, 100, als je weet dat het 30sec duurt voor 1 settler dan is dat al gauw een half uur, doe je dit op het einde, zit je 30min voor je scherm te staren wachtend op de settlers ... ook zit het spel vol met dode momenten, toch zeker ik de eco campain...

sumoman_4

Legacy Member
thomasdh zei:
trekt idd op niet veel, ik zit nu aan de 3de van eco campain, je moet 100 inwoners hebben, ohja, 100, als je weet dat het 30sec duurt voor 1 settler dan is dat al gauw een half uur, doe je dit op het einde, zit je 30min voor je scherm te staren wachtend op de settlers ... ook zit het spel vol met dode momenten, toch zeker ik de eco campain...

Mijn boerkes bleven steken op 92... 3 uur bezig geweest met die ene campaign. Ik save en wil vandaag verder doen, kan save niet loaden want game crasht... :doh:

Mag volledig herbeginnen :angry:

Mapogo

Legacy Member
Heb het spel vandaag eens opgestart, aangezien stronghold 1 en 1.crusaders me bekoorde en ik deze zot veel gespeeld heb, soms nog eens nu.

Echt een bagger spel, grafisch niet veel beter dan de eerste, vol met bugs,crashes. Het is gewoon een achteruitgang ten opzichte van de eerste.

De campaign is gewoon zot saai, te inbalanced. Je moet resources verzamelen, er komen wolven, het gaat sowieso al traag voor je een deftige steady supply hebt en dan zijn je soldaten ook niet eens opgewassen tegen wolven.

Het regeneren van burgers gaat echt traag. Ook kan je moeilijk je units selecteren, zie je ze bijna niet, of geen verschil er tussen.

Het ergste van al is de onduidelijke interface en het feit dat je de helft van de tijd op iets klikt en het zelfs nog niet reageert.

Don't buy this game , don't even download this game, en dit komt van een stronghold fan..

sumoman_4

Legacy Member
Mja, gaming is big bussiness geworden hé. 't Moet allemaal op tijd de deur uit en wij (de klanten) zijn soms te dom om een game links te liggen als 't crap is, gewoon omdat we hopen dat de game toch leuk zal zijn.

't Is de laatste jaren met de meeste games zo. Pff... 't is spijtig. Another one bites the dust... :sad:

Nu maar hopen dat Anno 2070 ook niet dezelfde kant uitgaat. En om eerlijk te zien, het ziet er wel naar uit. Heb de indruk dat het meer gefocust is op pewpew dan gewoon op uw gemakske een stad uitbouwen en uw economy op gang te krijgen.

Sir.Killalot

Legacy Member
Nu, bij Anno heb ik wel tenminste de indruk dat het er vrij goed uitziet (al ben ik niet voor de setting). De trailers van Stronghold 3 hebben me daarentegen nooit vertrouwen ingeboezemd.. Maar dat het zo erg ging zijn had ik wel niet gedacht :(

-BVR-

Legacy Member
Bwah, ik vind het grafisch nog wel cv (naast de glitches dan). Maar de bugs en balance en inderdaad de traagheid en de LACK OF SKIRMISH is echt wel een bummer :( Ik beklaag m'n aankoop toch ook een beetje. Ik hoop dat ze snel wat fixen.

Kennaah

Legacy Member
sumoman_4 zei:
Mijn boerkes bleven steken op 92... 3 uur bezig geweest met die ene campaign. Ik save en wil vandaag verder doen, kan save niet loaden want game crasht... :doh:

Mag volledig herbeginnen :angry:

Er kunnen maar 24 peasants rond het kampvuur zitten.

Ook hoe hoger u rating hoe sneller er peasants bijkomen.


Maar idd het spel is redelijk slecht :(
Niets in vergelijking met stronghold cursaders.

Hebben mensen ook dat je een centimeter rond het item dat je wilt selecteren moet duwen, want dat erop niets doet.

Trebby

Legacy Member
Ben echt teleurgesteld met het spel. Kon mij echt mateloos amuseren met 1 & 2 maar dit is echt bucht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan