nothingButme
Legacy Member
dat ware de 10 beste dage van men leven met men troll mage en human warrior
de laatste dag was er nen dance party op thecrossroads
da was zo leuk tot dat de alliance aanviel :ironic:
nu wil ik in de open beta of ik maak men eigen van kant
btw: ik heb een paar screens ma ik weet ni hoe ge die moet poste
de laatste dag was er nen dance party op thecrossroads
da was zo leuk tot dat de alliance aanviel :ironic: nu wil ik in de open beta of ik maak men eigen van kant

btw: ik heb een paar screens ma ik weet ni hoe ge die moet poste




).


