Archief - stress test gedaan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nothingButme

Legacy Member
dat ware de 10 beste dage van men leven met men troll mage en human warrior :)
de laatste dag was er nen dance party op thecrossroads :p da was zo leuk tot dat de alliance aanviel :ironic:
nu wil ik in de open beta of ik maak men eigen van kant :p
btw: ik heb een paar screens ma ik weet ni hoe ge die moet poste :confused:

wolfen

Legacy Member
Enorm veel respect voor jullie daar !!! , kon ik het maar spelen :'( ik wil het zo hard , ik wil het zoo graag ! ,


maarjah :'( Plzz kom openbeta , ' het ga men eerste ding worde ' oe noemt da daar :p MOrg ofzo ? '

en het zal zeker de beste zijn ook :=)

Fuzetsu

Legacy Member
wolfen zei:
Enorm veel respect voor jullie daar !!! , kon ik het maar spelen :'( ik wil het zo hard , ik wil het zoo graag ! ,


maarjah :'( Plzz kom openbeta , ' het ga men eerste ding worde ' oe noemt da daar :p MOrg ofzo ? '

en het zal zeker de beste zijn ook :=)



MMORPG...

En ja dit is imo echt wel de beste MMORPG atm...

EQ2 beta gespeeld, gwn EQ 1 maar dan met betere gfx O_o

Gimmeh WoW :D

Stress Test was super leuk, jammer dat em al gedaan is :[

Ik had (in volgorde van beginnen):

- NE Hunter (female): LVL 10
- Orc Shaman (male): LVL 11
- Gnome Warlock (male): LVL 14
- Undead Priest (male): LVL 16
- Tauren Druid (male - pas begonnen gistere): LVL 5

Kheb 1/2 van de tijd zitten werken tijdens de beta (twas da of geen vakantiewerk dit jaar :[ ) en kheb op een LAN gezete (bucht internet met UBER lag :s ).

Undead quests ware het moelijkst (maybe omda da de enige lvl 16 was die'k heb gehaald :D ).

x8xGodx8x

Legacy Member
ik was blij dak elke avond tot 5 am opblief om met nightelf te spelen

Bolteh

Legacy Member
I shall miss her :(

been fun testing, maar toch nog veel bugs die, om eerlijk te zijn, de kansen op en goede mmorpg killer te wezen, enorm verkleind...

Phoo

Legacy Member
Human Priest level 18
Tauren Hunter level 15
Human warrior level 12
Undead warloc level 8

Phoo

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
MMORPG...



Undead quests ware het moelijkst (maybe omda da de enige lvl 16 was die'k heb gehaald :D ).


undead quests tot level 8 zijn de makelijkste van alle races die ik tot nu toe probeerde.

Warbringer

Legacy Member
Warlock lvl15 :)
ze kunnen best mij in euro beta binnenlaten want ik ben al zwaar verslaafd aan het spel :D

Necrumunda

Legacy Member
Festina lente.... "haast jullie langzaam" :ironic:

Nog even geduld. Azeroth opent haar Poorten weldra voor het grote publiek. :wtf:

Caretaker

Legacy Member
Heeft iemand hier shadowfang keep gedaan in de stresstest?
Ik ben namelijk ZWAAR verslaafd aan die instance. Na 3h dungeoncrawlen buiten komen en al direct ne nieuwe group zoeken om em nog is te doen ^^.

El Di@bLo

Legacy Member
Damn als ik julie zo bezig hoor moet ik mijn ouders gewoon overtuigen om de spel te kopen, anders maak ik men eigen van kant :angry:

Fuzetsu

Legacy Member
Phoo zei:
undead quests tot level 8 zijn de makelijkste van alle races die ik tot nu toe probeerde.


Jep klopt volledig :D


Maar probeert gij mer eens Attack on Fenris island te doen met een party van lvl 14's :D

Ik lach u vierkantig uit want het lukt u toch nie :]

En Pyrewood village quests en Shadowfang :/


Echt gwn retemoeilijk...

Kben t/m lvl 10 geen een keer gestorven, daarna stegen men deaths met het uur :x

Bolteh

Legacy Member
mannaroth onder naam susje lvl 14 nightelf warrior.. verste was ashenvale forests ofzo

nothingButme

Legacy Member
ik zat op neltharion :P (da was de minst bevolkte server denk ik)

Fuzetsu

Legacy Member
Kzat op Amon'Thul

Volgende keer ff afspreke welke server we pakke, is makkelijker om dan leuke party te vormen :]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan