kanthos
Legacy Member
Hallo,
Ik zit op de realm Stormscale en vroeg mij af of er nog andere belgen op die realm zitten.
Ik zit nu vooral op mn mage Kanthos en Unholykak (allebei 85 uiteraard). en ben begonnen met arenas te doen enz. mn gear is degelijk, dus als er iemand eens zin heeft om eens wat 2v2s te doen ofzo whisp me dan eens in-game
Ik zit op de realm Stormscale en vroeg mij af of er nog andere belgen op die realm zitten.
Ik zit nu vooral op mn mage Kanthos en Unholykak (allebei 85 uiteraard). en ben begonnen met arenas te doen enz. mn gear is degelijk, dus als er iemand eens zin heeft om eens wat 2v2s te doen ofzo whisp me dan eens in-game

