thebenchmark***
Legacy Member
Hallo gamers
Ik ben zelf goed tevreden over MW3 maar net als in de vorige editie was er een groot probleem met de matchmarking server ed.
(dit is niks ivm dedicated servers omdat dit eerder geprobeerd is en daarna
gefaald.)
De opkomende lagg en issues van een slechte host zijn zeer reeël en elke speler zal het al wel is zijn tegengekomen.
Daarom wil ik iedere MW3 speler vragen hier "ja" te stemmen.
Lees de tekst eronder maar, het omvat de hele uitleg en het doel.
link: [WaP] forum • View topic - [MW3] We need a "change host" vote option.
Mvg & bedank, thebenchmark
Ik ben zelf goed tevreden over MW3 maar net als in de vorige editie was er een groot probleem met de matchmarking server ed.
(dit is niks ivm dedicated servers omdat dit eerder geprobeerd is en daarna
gefaald.)
De opkomende lagg en issues van een slechte host zijn zeer reeël en elke speler zal het al wel is zijn tegengekomen.
Daarom wil ik iedere MW3 speler vragen hier "ja" te stemmen.
Lees de tekst eronder maar, het omvat de hele uitleg en het doel.
link: [WaP] forum • View topic - [MW3] We need a "change host" vote option.
Mvg & bedank, thebenchmark
