swimmermen
Legacy Member
Ik kan niet meer op een server spelen
als ik in mijn lijst van servers kijk dan komt er op " steam beta must be running to make use of Find Servers "
als ik op mijn achievements kijk dan krijg ik een melding dat ik niet aangemeld ben maar ik ben wel aangemeld als ik shift + tab doe dan krijg ik mijn steam scherm en ben ik aangemeld
iemand hulp ?
als ik in mijn lijst van servers kijk dan komt er op " steam beta must be running to make use of Find Servers "
als ik op mijn achievements kijk dan krijg ik een melding dat ik niet aangemeld ben maar ik ben wel aangemeld als ik shift + tab doe dan krijg ik mijn steam scherm en ben ik aangemeld
iemand hulp ?