superbruud
Legacy Member
Hallo.
Ik ben net nieuw op deze forum en heb gelijk al een vraag.
Ik heb gisteren het spel Counter-Strike Source gekocht via de steam winkel.
Ik heb wel eens vaker een spel daar gekocht en als ging goed alleen gisteren niet dus.
Het probleem is ik heb het spel betaald ik heb een bon alleen het spel zelf heb ik niet.
Als ik naar mijn steam account ga en dan naar spellenlijst staat er niks gevonden
Wat ken ik nu het besten doen.
als ik weer naar steam winkel gaat en ik zoekt het spel op geef die aan dat ik het spel al hebt dan druk ik op nu spelen dan geef die dit aan
Datum Items evenement totaal
25 sep 2011 Counter-Strike: Source Mislukt N.v.t.
Al vastbedankt. Groetjes
Ik ben net nieuw op deze forum en heb gelijk al een vraag.
Ik heb gisteren het spel Counter-Strike Source gekocht via de steam winkel.
Ik heb wel eens vaker een spel daar gekocht en als ging goed alleen gisteren niet dus.
Het probleem is ik heb het spel betaald ik heb een bon alleen het spel zelf heb ik niet.
Als ik naar mijn steam account ga en dan naar spellenlijst staat er niks gevonden
Wat ken ik nu het besten doen.
als ik weer naar steam winkel gaat en ik zoekt het spel op geef die aan dat ik het spel al hebt dan druk ik op nu spelen dan geef die dit aan
Datum Items evenement totaal
25 sep 2011 Counter-Strike: Source Mislukt N.v.t.
Al vastbedankt. Groetjes
