Archief - Steam update probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lambda

Legacy Member
Hi. Ik kon van de morgen inloggen met Steam, maar nu ik het weer probeer, krijg ik "Updating Steam" en dan kort daarna "Could not connect to steam network".
Ik probeerde dit meerdere malen en ik krijg steeds hetzelfde probleem. Ik heb ook geen firewall.
Ik heb op de supportafdeling van Steam en op de forums een oplossing gezocht, maar het staat er niet bij.
Heeft iemand dit al voorgehad en wat kan ik eraan doen?
thx bij voorbaat ;)

joy666

Legacy Member
ik kan ook ni inloggen in steam , en we zijn ni de enigste die dat probleem hebben , ik hoop dat ze dit snel oplossen .

:doh: steam

Fraggie

Legacy Member
wat volgens mij het prob is:
elke keer je steam opstart, check em voor updates (da kaderke van updates verschijnt mss 0.1s)
nu met die hl2 pre-load & cs:s updates kan het zijn dat er verschillende servers zo hard bezig zijn, da ze traag reageren op nieuwe connecties
dus, er is geen update (dat dialoog venster blijft gewoon staan omdat em geen data terug krijgt van steam) & steam servers zijn druk bezig

paar dagen geleden juist het zelfde, duurde mss een paar uur & ik kon weer connecten (mss omdat ik op een andere server zat :unsure:)

joy666

Legacy Member
ik krijg niks van een update :wtf:

Ik moet mijn paswoord ingeven en klik op login . Dan wacht ik een halve minuut en dan zegt hij " could not connect to steam network. this could bedueto a problem with your internet connection , or with the steam network "

:sad: het klote is da ge dan ook geen offline games kan doen , zoals " deleted scenes " of " condition zero singleplay " :sad:

Insano

Legacy Member
Het probleem staat al op Steamforums. Nu moeten we gewoon wachten.

xytro

Legacy Member
Toch iedere keer zo ne thread als steam moe updaten, vraagt gewoon es aan een van uw maten of ze zelfde probleem hebben.

-Phoen!x-

Legacy Member
idd wrm altijd een thread maken er zijn ALTIJD problemen bij die updates dus gewoon een uurtje (of 3 :p) wachten

mudvAyne

Legacy Member
Same shit hier. En ik kan daar soms behoorlijk lastig van worden :)

?therapy?

Legacy Member
Yep vanmorgen konnek nie eens inloggen omdat ut te druk bezig was
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan