Skinnygun
Legacy Member
Hoi Ik kan sinds vanmiddag niet meer de multiplayer spelen van MW3 op mijn pc.
Ik krijg continu een melding van steam : Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het later nog eens.
Het rare is singleplayer kan ik wel spelen. Zijn er nog mensen met dit probleem en wat kan ik er aan doen?
Ik krijg continu een melding van steam : Je kunt dit spel momenteel niet spelen. Probeer het later nog eens.

Het rare is singleplayer kan ik wel spelen. Zijn er nog mensen met dit probleem en wat kan ik er aan doen?