hey, ik zit met een vraagje!, telkens als ik mw 3 multiplayer wil openen krijg ik de melding :
Steam -fout
Je kunt dit spel momenteel niet spelen.
Probeer het op een ander moment ng eens.
-.- redelijk irritant omdat dat ander moment tamelijk lang duurt!
mvg!