Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jahweh zei:ik heb da ook + fps dropsgistre no probs ma vandaag drops normaal haal ik 200 en vandaag haalf zo 30 fps
+ cs reageert niet en van die toestanden

<|-S@D-|-Z3rO> zei:euh, steam zit vol met fouten? ale steam zelf ma de games zijn super ma steam moet ni zoveel op hunne stok nemen dus als steam raar doet don't be afraid, he is just doing normal ^_^ (en btw: ik zou ni weten wa er scheelt, inlogge en uitlogge is bij mij soms serieus goe)
,, tging altijd perfect, en op ne keer_<|-S@D-|-Z3rO> zei:reinstall, al is gedaan? anders kunt ge ook is na steam site zelf gaan, mss vind ge uwen error +oplossing ?(www.steampowered.com denk ik) en anders mss is op andere site gaan vragen
ah das oek twa nieuws, dus steam dient enkel veur CS???Re@V0r zei:steam = cs dus is imo tzelfde
*S|N* zei:Kerel ge post gewoon TE veel... hoelang zit ge hier al? Nog geen jaar... en al zoveel 'posts'. En dan verschiet gij da de mense hier u nimmer au serieux nemen. En der is IDD veel gewhine bij he! En anders bekijkt ge uw eige posts nog mor is.
Ot.... is t ni zo da een deel op uw harde schijf blijft staan? Kan da dan geen 'file'tje zijn da daar nog steeds opsta.. zelfs na format?
Freakshow zei:ah das oek twa nieuws, dus steam dient enkel veur CS???
@ machine daar:
eje eigenlijk al kje geprobeerd van gewoon te wachten????
Als er in winXP staat da em ni reageerd wil da daarvoor ni zeggen da em al gecrashed is eh... Em zend gewoon geen output naar het systeem, maar kan wel nog aant werken zijn. Dus laat em es nen tijd doen ofzo.
Btw gij hebt al iedere mogelijke error gehad zekerst?