Archief - steam crashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
elke keer alsk steam opstart, krijgk direct kader(allez na paar sec.) van: reageert niet. ik heb juist format gedaan. steam opnieuw gedownloaded van telenet... pffff

Fraggie

Legacy Member
ctrl + shift + esc
steam.exe aankruisen & processtructuur beëindigen kiezen (staat em der nie bij, deste beter)

steam.exe overwriten met de gewone steam.exe (die je download uit die file van nog geen mb groot)

geeft dat iets?

One-t|M@[hINe

Legacy Member
nope, helpt niet. em doe wel: update steam platform files. dan ga icoontje van steam weg, en ff later: foutmelding :sad:

Fraggie

Legacy Member
doe het flamen op irc of met pm systeem van dees forum!

slimfit

Legacy Member
ik heb da ook + fps drops :s gistre no probs ma vandaag drops normaal haal ik 200 en vandaag haalf zo 30 fps :s + cs reageert niet en van die toestanden

One-t|M@[hINe

Legacy Member
jahweh zei:
ik heb da ook + fps drops :s gistre no probs ma vandaag drops normaal haal ik 200 en vandaag haalf zo 30 fps :s + cs reageert niet en van die toestanden


njah, ik eb gewoon ne windows error :)

<|-S@D-|-Z3rO>

Legacy Member
euh, steam zit vol met fouten? ale steam zelf ma de games zijn super ma steam moet ni zoveel op hunne stok nemen dus als steam raar doet don't be afraid, he is just doing normal ^_^ (en btw: ik zou ni weten wa er scheelt, inlogge en uitlogge is bij mij soms serieus goe)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
<|-S@D-|-Z3rO> zei:
euh, steam zit vol met fouten? ale steam zelf ma de games zijn super ma steam moet ni zoveel op hunne stok nemen dus als steam raar doet don't be afraid, he is just doing normal ^_^ (en btw: ik zou ni weten wa er scheelt, inlogge en uitlogge is bij mij soms serieus goe)


ik kan steam nie eens opstarten :(,, tging altijd perfect, en op ne keer_

steam sta tusse taakbeheer, en na paar seconden die error van windows van: er is een fout opgetreden

&lt;|-S@D-|-Z3rO&gt;

Legacy Member
reinstall, al is gedaan? anders kunt ge ook is na steam site zelf gaan, mss vind ge uwen error +oplossing ?(www.steampowered.com denk ik) en anders mss is op andere site gaan vragen

One-t|M@[hINe

Legacy Member
<|-S@D-|-Z3rO> zei:
reinstall, al is gedaan? anders kunt ge ook is na steam site zelf gaan, mss vind ge uwen error +oplossing ?(www.steampowered.com denk ik) en anders mss is op andere site gaan vragen


achjah, tzal toch weer iets van hardware zen da naar de zak is, kzie geen andere optie, alsk just formateer, en dan reinstall vanop ne andere site.

lijkt mij duidelijk.

sluit da ier mor

One-t|M@[hINe

Legacy Member
nog is geformatteerd. t eerste dak wil installere: steam


NIX NOPPES NADA, da steaminstall_cs blijft doodgewoon in men taakbeheer staan.

is mijn ram naar de kloten of zo?

Freakshow

Legacy Member
Re@V0r zei:
steam = cs dus is imo tzelfde
ah das oek twa nieuws, dus steam dient enkel veur CS???


:niceone:

@ machine daar:
eje eigenlijk al kje geprobeerd van gewoon te wachten????
Als er in winXP staat da em ni reageerd wil da daarvoor ni zeggen da em al gecrashed is eh... Em zend gewoon geen output naar het systeem, maar kan wel nog aant werken zijn. Dus laat em es nen tijd doen ofzo.

Btw gij hebt al iedere mogelijke error gehad zekerst?

Xavve

Legacy Member
*S|N* zei:
Kerel ge post gewoon TE veel... hoelang zit ge hier al? Nog geen jaar... en al zoveel 'posts'. En dan verschiet gij da de mense hier u nimmer au serieux nemen. En der is IDD veel gewhine bij he! En anders bekijkt ge uw eige posts nog mor is.

Ot.... is t ni zo da een deel op uw harde schijf blijft staan? Kan da dan geen 'file'tje zijn da daar nog steeds opsta.. zelfs na format?

als ge format is alles weg é van uw HD van files.
als ge gewoon uninstalled dan kan da zijn da er files blijven hangen, mor bij format normaal gezien nie

One-t|M@[hINe

Legacy Member
@ inimical:

100% juist waje zegt :) (toch alsje al uw partities formatteerd)

stoffer

Legacy Member
Gelieve ONTOPIC te blijven en de flames achterwege te laten!
Heb je problemen met bepaalde personen kan je steeds hun posts links laten liggen of kan je ze contacteren via pm/mail/irc maar uw frustraties op een publiek forum uiten is NIET de goede manier.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
Freakshow zei:
ah das oek twa nieuws, dus steam dient enkel veur CS???


:niceone:

@ machine daar:
eje eigenlijk al kje geprobeerd van gewoon te wachten????
Als er in winXP staat da em ni reageerd wil da daarvoor ni zeggen da em al gecrashed is eh... Em zend gewoon geen output naar het systeem, maar kan wel nog aant werken zijn. Dus laat em es nen tijd doen ofzo.

Btw gij hebt al iedere mogelijke error gehad zekerst?


uhu, elke error.

tis gefixed btw, kmoest in taakbeheer 2 dingen van ati sluite :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan