Ik zou voor pc versie gaan, beter online mogelijkheden. speciale content en mods zijn meestal makkelijker te downloaden, alhoewel dat met x-box ook wel goed gaat. Maar op pc kunt ge meestal zaken downloaden die gemaakt zijn door fans van de game, terwijl op x-box de downloadbare content meestal enkel officiele is. Grafisch is pc versie miss ook iets beter. En voor mij persoonlijk vind ik een toetsenbord-muis config fijner.
ge hebt 2 threads gestart laat die andere sluiten.