Liam
Legacy Member
Hey,
Ik heb me deze game aangeschaft, stond er voor maar 8€ ofzo dus kocht ik 'em.
Helaas werkt deze niet op mijn Windows 7 (64bit).
Wanneer ik het spel opstart vliegt ie na het eerst reclametje (van Lucasarts) terug op m'n bureaublad en gebeurt er niks meer waarna ik hem dan via taakbeheer moet afsluiten...
Heb al 2x ofzo reinstalled, ook al proberen draaien in andere compatibiliteitsversies,allemaal tevergeefs..
Any help would be appreciated!
thx
Ik heb me deze game aangeschaft, stond er voor maar 8€ ofzo dus kocht ik 'em.
Helaas werkt deze niet op mijn Windows 7 (64bit).
Wanneer ik het spel opstart vliegt ie na het eerst reclametje (van Lucasarts) terug op m'n bureaublad en gebeurt er niks meer waarna ik hem dan via taakbeheer moet afsluiten...
Heb al 2x ofzo reinstalled, ook al proberen draaien in andere compatibiliteitsversies,allemaal tevergeefs..
Any help would be appreciated!
thx