bever01
Legacy Member
Het probleem is dat ik in game tijdens de intermission, niet kan spreken.
Ik heb onder options, voice, al ingesteld dat ik via nummer 2 kan spreken.
OOk wanneer ik gwn door mijn mic praat zie ik de level indicator bewegen.
In steam heb ik ook nummer 2 als spreek toets ingesteld bij voice tabblad.
Het komt erop neer dat wanneer ik in game op nummer 2 duw ik geen microfoontje zie tevoorschijn komen, zodat ik kan praten in game.
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb onder options, voice, al ingesteld dat ik via nummer 2 kan spreken.
OOk wanneer ik gwn door mijn mic praat zie ik de level indicator bewegen.
In steam heb ik ook nummer 2 als spreek toets ingesteld bij voice tabblad.
Het komt erop neer dat wanneer ik in game op nummer 2 duw ik geen microfoontje zie tevoorschijn komen, zodat ik kan praten in game.
Hoe kan ik dit oplossen?