ik speel af en toe, ik zit nu in begin van alpha labs 4 en op 3 oktober ofzo bennek het beginnen spelen. Ik ben niet zo iemand die erop aast om het spel zo rap mogelijk uit te hebben, het is leuker als je alles op je gemak doet anders verschiet je je toch dood.