Archief - speel eens as-convoy met 32 bots gaat dit?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Light

Legacy Member
ik heb dit dus is geprobeerd
alles op hoogste
resolutie is 1280*1024 omdat scherm niet hoger kan
ik haal 10 a 20 fps wat dus niet echt speelbaar bijna is
wat halen jullie?
DIT IS MET 32 BOTS
fatsoenlijke reply's aub

FLeXiE^

Legacy Member
CBA zei:
ik haal een ice-tea'ken gij ook iets ? :)


ne cola, zonder ijs en een groot pak friet met ne currieworst

@topic :p
geen idee ma als ik antalus al low fps heb op normal gfx gaak nie verder proberen ....

Fuzetsu

Legacy Member
Convoy speel ik toch constant op 1280*1024

Alles op High @ 30 FPS O_o

Sis = zie sig

Morpheus

Legacy Member
.:: Tasadar ::. zei:
Convoy speel ik toch constant op 1280*1024

Alles op High @ 30 FPS O_o

Sis = zie sig


dat is met uw kaart inderdaad geen enkel probleem

Jason

Legacy Member
die bots moeten geen probleem zijn eh :wtf:
ma een AS map is altijd best wel groot, en duurt ook lang om te laden...
Hebde uwe Ini getweakt?

2-Gman

Legacy Member
tzal wel aan de bots liggn denkek ... 32 is nen helen hoop en u pc moet die besturen en commands geven terwijl ge op een mega grote map speelt...

kwe da da bij mij en menne 900 mhz het geval was @ UT2k3 dus jah :x

Fuzetsu

Legacy Member
$uperFly zei:
die bots moeten geen probleem zijn eh :wtf:
ma een AS map is altijd best wel groot, en duurt ook lang om te laden...
Hebde uwe Ini getweakt?


Ik heb niks getweaked... ma den threadstarter zen systeem ziet er imo toch iets performanter uit als da van mij, dus daarmee da het raar is da die nie beter presteert :o

A_(ReAl)_bItCh

Legacy Member
ik moe zegge nat ge ee hele goede kaart hebt om die map te kunnen spelen ... en idd ik denk ook dat je zoveel bots heb t gezet dat die pc van jou het moeilijk gaat hebben om die bots te besturen ... m8 ... ik versta miss wel dat je wel wat bots wilt killen op zo'n map maar als ik van jou was had ik toch maar zeker de helft bots genomen voor op die map te spelen ... ik heb een slechte GX card en ik gebruik maar 8 bots en mijn fps is zoal rond de 12 op die map .... anders moet je uw drivers eens proberen te updaten

GrEeETzZZ

BiaTCh

-=|)eU$=-

Legacy Member
alles wat tussen de 10-30fps is goed op dees map , khebbet geprobeerd en ge geraakt aan ni meer dan 50 fps in full action (20manneks die in u scherm zitten beiren) dus ik zou zo zeggen dat het best doenbaar is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan