Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CBA zei:ik haal een ice-tea'ken gij ook iets ?![]()
.:: Tasadar ::. zei:Convoy speel ik toch constant op 1280*1024
Alles op High @ 30 FPS
Sis = zie sig
Morpheus zei:dat is met uw kaart inderdaad geen enkel probleem
omdat er mss 32 bots bezig zijn.....:: Tasadar ::. zei:Wrm zou da met de threadstarter zen 9800 Pro wel een probleem zijn >.<
$uperFly zei:die bots moeten geen probleem zijn eh
ma een AS map is altijd best wel groot, en duurt ook lang om te laden...
Hebde uwe Ini getweakt?
