SpoBo
Legacy Member
K ik heb men steam eindelijk aan de praat gekregen ... ik happy aangezien ik dacht dat ik mijn account nooit meer ging terugzien .. nu enable ik cs & dod etc .. ik kopieer die gcf files die ik ergens nog had staan. Start steam .. logt in ... alles cva .. geen scherm .; 240Kb/sec .; ik zeg ok fine em zal moeten bijwerken... 20mins bijwerken later (like wtf moest die dan nog allemaal doen ? :/) gestopt met downloaden .. en nu zit die constant op 0% cpu usage .. maar de I/O write waardes veranderen nog steeds dus die is constant bezig. En nu heb ik dus een trayicon met exit & exit and logout beneeje and that's it ...
Da is dus ondertussen al een goei uur of 2 bezig en ik begin het stillekes aan beu te worden aangezien ik gehoopt had om vandaag mayb is 1 rondeke te spelen.
Ik heb natuurlijk al is afgesloten en gereboot etc .. lukt nix. Ik heb ook ne logout and exit geprobeerd .. derna tzelfde. ook bij gewoon exit .. snap het nimeer .. iemand ervaringen mee ?
Da is dus ondertussen al een goei uur of 2 bezig en ik begin het stillekes aan beu te worden aangezien ik gehoopt had om vandaag mayb is 1 rondeke te spelen.
Ik heb natuurlijk al is afgesloten en gereboot etc .. lukt nix. Ik heb ook ne logout and exit geprobeerd .. derna tzelfde. ook bij gewoon exit .. snap het nimeer .. iemand ervaringen mee ?

newayz heb het gefixt .. volledige reinstall .. twas met tegenzin majah. En de gcf files zijn ni corrupt precies .; 2de keer lukte het