Archief - sonic classic collection slaat tilt?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Hallo allen,

Heb voor mijn zoontje dit DS spelletje gekocht. Zouden alle 4 oude Sonic games opstaan. Nu is er volgende probleem: Alle spelletjes staan in demo mode. Dit wil zeggen: Alle spelletjes laten zien hoe het spel gaat, maar op geen enkele wijze kan mijn zoontje 3 van de 4 games zelf spelen? Enkel Sonic and knuckles kan mijn zoontje zelf spelen, de andere 3 games zijn demostand? Is dit normaal?

Scooter

Legacy Member
Moet je misschien niet gewoon op start drukken? Lijkt me anders maar vreemd.

soulreaper

Legacy Member
Scooter zei:
Moet je misschien niet gewoon op start drukken? Lijkt me anders maar vreemd.

Al gedaan. Dan krijg je dus het Sega muziekje, en dan zie je het eerste lvl naam verschijnen, en dan zou je normaal moeten beginnen. Sonic start echter vanzelf. En dan na een tijdje krijg je een zwart scherm en dan denk je oke we kunnen beginnen. Nee hoor, dan start een nieuwe zone en WEER gaat Sonic zijn eigen gang...

Scooter

Legacy Member
Ik bedoelde na dat Sega muziekje. Dus op het moment dat je het titelscherm van het spel ziet moet je start drukken. Anders krijg je inderdaad die demo.

ShadowJoker

Legacy Member
Zoals Scooter al zei moet je op START duwen wanneer Sonic met zijn vinger aan het zwaaien is, in het openingsfilmpje. Als je dat niet doet begint automatisch de DEMO-stand.

[youtube]EgA5rpmZ5H8[/youtube]

Anders heb ik nog deze raad, gevonden op GameFAQS. Je kan blijkbaar 2 dingen proberen. Ofwel de START-knop op de DS voor 3 seconden lang ingedrukt houden. Of het tegenovergestelde en dat is 5 of 6 keren snel op de START-knop drukken, zoals bij een aan/uit-knop, totdat het spel begint.

soulreaper

Legacy Member
ShadowJoker zei:
Zoals Scooter al zei moet je op START duwen wanneer Sonic met zijn vinger aan het zwaaien is, in het openingsfilmpje. Als je dat niet doet begint automatisch de DEMO-stand.

[youtube]EgA5rpmZ5H8[/youtube]

Anders heb ik nog deze raad, gevonden op GameFAQS. Je kan blijkbaar 2 dingen proberen. Ofwel de START-knop op de DS voor 3 seconden lang ingedrukt houden. Of het tegenovergestelde en dat is 5 of 6 keren snel op de START-knop drukken, zoals bij een aan/uit-knop, totdat het spel begint.

Thanks voor de info. Raar dat daar geen info over vermeld is in het bijhorende boekje. Straks eens proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan