soulreaper
Legacy Member
Hallo allen,
Heb voor mijn zoontje dit DS spelletje gekocht. Zouden alle 4 oude Sonic games opstaan. Nu is er volgende probleem: Alle spelletjes staan in demo mode. Dit wil zeggen: Alle spelletjes laten zien hoe het spel gaat, maar op geen enkele wijze kan mijn zoontje 3 van de 4 games zelf spelen? Enkel Sonic and knuckles kan mijn zoontje zelf spelen, de andere 3 games zijn demostand? Is dit normaal?
Heb voor mijn zoontje dit DS spelletje gekocht. Zouden alle 4 oude Sonic games opstaan. Nu is er volgende probleem: Alle spelletjes staan in demo mode. Dit wil zeggen: Alle spelletjes laten zien hoe het spel gaat, maar op geen enkele wijze kan mijn zoontje 3 van de 4 games zelf spelen? Enkel Sonic and knuckles kan mijn zoontje zelf spelen, de andere 3 games zijn demostand? Is dit normaal?