Archief - Sniper Elite V2 demo nu beschikbaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

georgiodavid

Legacy Member
Toevallig tegengekomen zeg... Verrassing.
Had ergens gelezen dat het demo pas volgende maand uit ging komen :)
Even gespeeld...valt mee.

Ronnie86

Legacy Member
ja khad em ook al is gespeeld.

op zich valt het wel mee. maar het doet me echt enorm denken aan zo een call of duty 3 multiplayer map waar ge rondwandeld :)

MarsH

Legacy Member
ge moet es proberen snipen op elite, echt zot :p

game valt idd mee maar graphics zijn wat achterhaalt, niet?

sinds het snipen zeer realistisch gemaakt is valt de AI wat tegen vind ik, die gedragen zich niet zo realistisch

georgiodavid

Legacy Member
MarsH zei:
ge moet es proberen snipen op elite, echt zot :p

game valt idd mee maar graphics zijn wat achterhaalt, niet?

sinds het snipen zeer realistisch gemaakt is valt de AI wat tegen vind ik, die gedragen zich niet zo realistisch

Idd graphics are poor.
Het wordt 2dehhands kopen.
Sniper GW2 krijgt zeker voorkeur.

Yones

Legacy Member
Had er eigenlijk meer van verwacht. Is niet slecht maar alles voelt en ziet er maar middelmatig uit. Lol de pre order bonus is een missie waar ge Hitler moet vermoorden :p

georgiodavid

Legacy Member
Wat betreft TPS VS FPS
Ik vind het zo spijtig dat ouderwetse mentaliteit van gamedevelopers dat er geen vrij keuze wordt gegund aan gamers om het zelf te mogen kiezen om ik als FPS wil spelen of als TPS. Bij race game is wel mogelijk. :/
Veel games Als ook FPS waren had ik bv het zeker gekocht.

Its time for some core changes in this business.

Spandi

Legacy Member
georgiodavid zei:
Wat betreft TPS VS FPS
Ik vind het zo spijtig dat ouderwetse mentaliteit van gamedevelopers dat er geen vrij keuze wordt gegund aan gamers om het zelf te mogen kiezen om ik als FPS wil spelen of als TPS. Bij race game is wel mogelijk. :/
Veel games Als ook FPS waren had ik bv het zeker gekocht.

Its time for some core changes in this business.

Bij een racegame is dat ook makkelijker te verwezelijken he. Dat is gewoon de camera die een beetje hoger en verder hangt. In een actiespel met schietelementen komt er meer bij kijken dan gewoon de camera verplaatsen.

Elentrikkepaal

Legacy Member
En in TPS ben je qua zicht (achter hoeken kijken) enorm in het voordeel tov FPS spelers.

georgiodavid

Legacy Member
georgiodavid zei:
Check thelensoftruth.com demo xbox vs ps vergelijking, Review komt later. Spel is nog niet uit he.

Welke versie vinden jullie best uitzien. ?
Ik xbox maar niet helemaal zeker.

valdemaniak

Legacy Member
who gives a shit? is toch echt muggenziften tegenwoordig... Welke controller prefereer je en met welke vrienden wil je eventueel co-op spelen -> dat zijn de beste criteria

Ik heb m op de xdoos gepreordered, slow mo bullet cam = epic win

georgiodavid

Legacy Member
valdemaniak zei:
who gives a shit? is toch echt muggenziften tegenwoordig... Welke controller prefereer je en met welke vrienden wil je eventueel co-op spelen -> dat zijn de beste criteria

Ik heb m op de xdoos gepreordered, slow mo bullet cam = epic win

Idd maar als je kan zien kan toch zijn dat je mening hebt over welke je best vindt.
Waar heb je preorderd. Ik amazon tis afgeprijsd en met bonus. Paar dagen geleden was duurder.

georgiodavid

Legacy Member
Net demos op xbox en sony zelf gespeeld en zelf vergeleken: veel screen tearing op ps3 geluid is ook raar precies dat je in een put zit. Nice job voor Xbox
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan