Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dacht ik ook al, cl_crosshair 1, stond in da forum, dus zwijgen (vooral op schroekz bedoeldwimpie5001 zei:oowned
) kan er geen bedankje vanaf 
heb geen schrik, ik plak wel een rood plakkerke int midden van mijn schermsebastos zei:was da ni door nen update van steam dat die anders is
kvind da wel beter
dan kunnen die AWP-hoeren iets minder goed richten![]()

Smokey_3800 zei:heb geen schrik, ik plak wel een rood plakkerke int midden van mijn scherm![]()
jaaSmokey_3800 zei:heb geen schrik, ik plak wel een rood plakkerke int midden van mijn scherm![]()
