lonesome zorro
Legacy Member
helloo,
Ik heb een probleempje met mn kleuren in het spel,het zit zo ik heb een gforce ti4200 (64mb ddr) voor de rest genoeg gehuegen e.d.
Als ik speel is het net alzof ik op 16 kleuren draai afschuwelijk gewoon en kan het op geen enkele manier verbeteren wordt er dus gek van.Is er misschien iemand in de zaal die ook dit probleem heeft en het heeft kunnen oplossen.
ps mijn scherm is een lcdscherm weliswaar 12 ms .
greetz...
Ik heb een probleempje met mn kleuren in het spel,het zit zo ik heb een gforce ti4200 (64mb ddr) voor de rest genoeg gehuegen e.d.
Als ik speel is het net alzof ik op 16 kleuren draai afschuwelijk gewoon en kan het op geen enkele manier verbeteren wordt er dus gek van.Is er misschien iemand in de zaal die ook dit probleem heeft en het heeft kunnen oplossen.
ps mijn scherm is een lcdscherm weliswaar 12 ms .
greetz...



ad: Sorry! The administrator has specified that users can only post one message every 60 seconds.