Dragonborn
Legacy Member
Hallo gamers!
Ik ben een tijdje geleden even gestopt met skyrim te spelen. Ik was toen ongeveer lvl20 en had al een pak quests voltooid. Nu wil ik graag terug opnieuw beginnen spelen maar ik ben het verhaal helemaal kwijt. Wat zouden jullie doen? Helemaal terug opnieuw beginnen of gewoon verdergaan?
Alvast bedankt :applause:
Ik ben een tijdje geleden even gestopt met skyrim te spelen. Ik was toen ongeveer lvl20 en had al een pak quests voltooid. Nu wil ik graag terug opnieuw beginnen spelen maar ik ben het verhaal helemaal kwijt. Wat zouden jullie doen? Helemaal terug opnieuw beginnen of gewoon verdergaan?
Alvast bedankt :applause:
