nillie
Legacy Member
Hey,
Heb vandaag voort eerst eindelijk wat kunnen skyrim spelen, maar heb al vrij snel een crash voorgehad.
Ik was net uit de eerste dungeon gekomen waar je in terecht komt na de ontsnapping in het begin. ik liep gewoon wat rond en toen chraste het spel.
het scherm werd gewoon wit en men hele PC liep vast. Ik heb moeten rebooten. Kheb geen voorbeelden hiervan gevonden op het inet dus neem ik aan dat het wss meer met men PC te maken heeft dan met skyrim. Iemand hier een verklaring voor ?
Mijn setup :
AMD FX8120 3.10Ghz
16gig 1333 ram
Asus Radeon 6970 2024MB
Ik heb bij catalist alles op aplication managed staan, maar in skyrim staat alles op ultra high. Mss hier iets aanpassen?
kan ik ergens een log nakijken ofzo?
alle tips zijn welkom, ik ga nu wat verder spelen om te kijken of ik dit nog ga voorhebben. hoop het allesinds niet natuurlijk.
Heb vandaag voort eerst eindelijk wat kunnen skyrim spelen, maar heb al vrij snel een crash voorgehad.
Ik was net uit de eerste dungeon gekomen waar je in terecht komt na de ontsnapping in het begin. ik liep gewoon wat rond en toen chraste het spel.
het scherm werd gewoon wit en men hele PC liep vast. Ik heb moeten rebooten. Kheb geen voorbeelden hiervan gevonden op het inet dus neem ik aan dat het wss meer met men PC te maken heeft dan met skyrim. Iemand hier een verklaring voor ?
Mijn setup :
AMD FX8120 3.10Ghz
16gig 1333 ram
Asus Radeon 6970 2024MB
Ik heb bij catalist alles op aplication managed staan, maar in skyrim staat alles op ultra high. Mss hier iets aanpassen?
kan ik ergens een log nakijken ofzo?
alle tips zijn welkom, ik ga nu wat verder spelen om te kijken of ik dit nog ga voorhebben. hoop het allesinds niet natuurlijk.
