Archief - Skyrim crash : white screen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nillie

Legacy Member
Hey,

Heb vandaag voort eerst eindelijk wat kunnen skyrim spelen, maar heb al vrij snel een crash voorgehad.

Ik was net uit de eerste dungeon gekomen waar je in terecht komt na de ontsnapping in het begin. ik liep gewoon wat rond en toen chraste het spel.

het scherm werd gewoon wit en men hele PC liep vast. Ik heb moeten rebooten. Kheb geen voorbeelden hiervan gevonden op het inet dus neem ik aan dat het wss meer met men PC te maken heeft dan met skyrim. Iemand hier een verklaring voor ?

Mijn setup :
AMD FX8120 3.10Ghz
16gig 1333 ram
Asus Radeon 6970 2024MB

Ik heb bij catalist alles op aplication managed staan, maar in skyrim staat alles op ultra high. Mss hier iets aanpassen?

kan ik ergens een log nakijken ofzo?

alle tips zijn welkom, ik ga nu wat verder spelen om te kijken of ik dit nog ga voorhebben. hoop het allesinds niet natuurlijk.

Shrimpy

Legacy Member
Geen resultaten op het internet? Het staat er vol mee.. :p
Gewoon zoeken op complete computercrash Skyrim.

nillie

Legacy Member
Drakinus zei:
Geen resultaten op het internet? Het staat er vol mee.. :p
Gewoon zoeken op complete computercrash Skyrim.

bij mij gebeurt de crash om de 45 minuten denkik.

ik vind op het inet na veder zoeken verschillende errors. Op sommige fora gaat het inderdaad om dezelfde crash als mij. scherm verpixeld, audio blijft hangen en moet rebooten. Maar overal steken ze de schuld op iets anders. Sommige zeggen dat het door audio van Asus komt, anderen zeggen overheating, nog anderen zeggen directx problemen...

overheating daar twijfel ik aan. Heb hier een mugen3 op men cpu staan en die blaast nix anders dan koude lucht naar buiten.

Anyway, kan iemand kort samenvatten wat nu het juiste probleem is en hoe ik dit kan oplossen? of is er nog geen oplossing gevonden. Heb al wat met men geluid liggen knoeien maar dat heeft niet gewerkt.

heb nu de skyrim 4 gig patch gedll en de nieuwste ccc drivers voor asus. helpt dit?

alvast bedankt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan