prozke
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik zit met een klein probleempje bij mijn BF3.
Het multyplayer gedeelte werkt god zij dank heel goed.
bij de single player zit ik met volgend probleem. Ik speel de eerste level uit, je wordt dan neergeslagen door een slavisch type met de vraag "are you alone" dan zou het spel moeten laden en verdergaan....NOT....bij mij crasht iedere keer het spel met de melding "BF3 functioneert niet goed meer en moet worden afgesloten" (ofzoiets in den aard)
is dit een gekend probleem? wat doe ik eraan? want ik zou wel graag ook de single player is verkennen.
Cheers en bedankt voor alle mogelijke tips
Ik zit met een klein probleempje bij mijn BF3.
Het multyplayer gedeelte werkt god zij dank heel goed.
bij de single player zit ik met volgend probleem. Ik speel de eerste level uit, je wordt dan neergeslagen door een slavisch type met de vraag "are you alone" dan zou het spel moeten laden en verdergaan....NOT....bij mij crasht iedere keer het spel met de melding "BF3 functioneert niet goed meer en moet worden afgesloten" (ofzoiets in den aard)
is dit een gekend probleem? wat doe ik eraan? want ik zou wel graag ook de single player is verkennen.
Cheers en bedankt voor alle mogelijke tips