poco loco
Legacy Member
Hoi,
ik heb een familie gecreëerd.
maar als ik met die familie speel, zie ik hun gezichtjes niet. (links op scherm)
ook als ik ze met elkaar laat praten, weet je niet wie wat met elkaar aant doen is...
hoe maak je zo een foto-tje voor je sim?
(als iemand snapt wat ik bedoel...)
x
pocoke
ik heb een familie gecreëerd.
maar als ik met die familie speel, zie ik hun gezichtjes niet. (links op scherm)
ook als ik ze met elkaar laat praten, weet je niet wie wat met elkaar aant doen is...
hoe maak je zo een foto-tje voor je sim?
(als iemand snapt wat ik bedoel...)
x
pocoke