flov007
Legacy Member
ik kan de sims voor een relatief "laag" prijsje kopen. maar het is wel een franse versie (frans doosje,...). kan ik bij de installatie van het spel de taal kiezen of ni? het lijkt me ni de moeite het te kopen als ik da in't frans moet spele... 
ik heb gehoord da sommige multilanguage zijn en sommige ni. is de franse versie zo?

ik heb gehoord da sommige multilanguage zijn en sommige ni. is de franse versie zo?