PaLaDiN
Legacy Member
Ik heb nu onlangs terug begonnen met Sim City 4 en ben nu weer goed opweg met mijn stadje (9000 inwoners en sta lekker int plus elke maand)
Nu zat ik wa te denken, heeft er iemand zin maybe een Telenet Region te starten, de regio word hier opt forum gezet iedereen kan zich inschrijven voor een lot en om de week of zo word de region is geupdate.
Nu zat ik wa te denken, heeft er iemand zin maybe een Telenet Region te starten, de regio word hier opt forum gezet iedereen kan zich inschrijven voor een lot en om de week of zo word de region is geupdate.




