Archief - Sim City : Telenet Region?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PaLaDiN

Legacy Member
Ik heb nu onlangs terug begonnen met Sim City 4 en ben nu weer goed opweg met mijn stadje (9000 inwoners en sta lekker int plus elke maand)
Nu zat ik wa te denken, heeft er iemand zin maybe een Telenet Region te starten, de regio word hier opt forum gezet iedereen kan zich inschrijven voor een lot en om de week of zo word de region is geupdate.

EryciusPuteanus

Legacy Member
Cool, kan da ook al?
Nu ja, ik zou da moeten weten, ik ben nog naar de persvoorstelling van SC4 geweest, en heb het game gereviewd ;)
Maar 't is lang geleden da'k het nog gespeeld heb, en ik begin er ni aan voor ik Rush Hour heb.

Maar ik vrees wel da'k ni kan meedoen, ik kan mij ni engageren da iedere week te updaten of zo.

PaLaDiN

Legacy Member
Mja ik moet me ook nog rush hour aanschaffen ;) Heb nu 3 dagen geleden mijn legaale versie van SC4 gaan kopen bij game mania :)
En tis ook maar een idee heeft geen nut daar aan te beginnen met 2 man :D

EryciusPuteanus

Legacy Member
oh zelfs met twee kan da best fun zijn he, als ge zo over en weer kunt klappen en elkaar helpen, als den ene ni genoeg werk voor zijn bevolking heeft kan den andere helpen met meer industrie als dien al wa verder zit en zo... denk ik ... :unsure:

Maar een regio met le tout Telenet strategy forum zou ook wel leuk zijn natuurlijk :)

kornfleek

Legacy Member
@PaLaDiN
hoeveel hebt ge der nog voor betaald?

eerst ns zien in standaard boekhandel (heb nog bon)


kannek et draaien op mijn amd850mhz 256ram en 128ram atiradeon?

Timmie

Legacy Member
Als het op poten staat moogt ge mij ook verwachten :)
kzal deze topic blijven volgen :niceone:

PaLaDiN

Legacy Member
kornfleek zei:
@PaLaDiN
hoeveel hebt ge der nog voor betaald?

eerst ns zien in standaard boekhandel (heb nog bon)


kannek et draaien op mijn amd850mhz 256ram en 128ram atiradeon?

Denk 16€ bij gamemania :) hebben ze nu zo EA classic versie van :D

EryciusPuteanus

Legacy Member
10 euro in de Free Record Shop, maar ga vooral niet naar die aan 't Muntplein in Brussel! Der ligt daar zogezegd nog één exemplaar van in de rekken, maar daarvan zijn ze 't CD'ke kwijt (kep daar ne keer drie kwartier staan schilderen toen ze daarachter zochten, en de week erna nog es gaan zien, en ze hadden het ni gevonden :p )

PaLaDiN

Legacy Member
BTW wat doet de add-on Rush hour nu precies? :)
Zou die namelijk ook nog willen kopen als het echt waard zou zijn :D

Littl' one

Legacy Member
kornfleek zei:
kannek et draaien op mijn amd850mhz 256ram en 128ram atiradeon?

het kan wel maar verwacht dan wel dat je na een poosje het spel niet altijd even vlot zal gaan

kristofke_1

Legacy Member
PaLaDiN zei:
BTW wat doet de add-on Rush hour nu precies? :)
Zou die namelijk ook nog willen kopen als het echt waard zou zijn :D

geeft u de mogelijkheid om zelf te rijden, eenrichtingswegen, ferries,...

allee: for more info, please check this site. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan