Archief - Sim city 4 (spoorwegen bouwen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xbox

Legacy Member
Hoi,

Ik ben deze namiddag Sim city 4, deluxe edition gaan halen, aangzein hier zo'n mooie steden stonden :p . Nu heb ik een hele spoorweg ron mijn stad gemaakt, en een combinaatie gemaakt van transport voor industrie en gwone stations. Maar bij mij rijden daar geen treinen op :s, alleen, van die groen dingeskes en ik denk dat die alleen de sporen maar herstellen :s:s

:help:

Mvg

Philippe

Timmie

Legacy Member
De meesten lijken te vergeten dat informatie verzamelen belangrijk is in simcity. Ge hebt aan de linkerkant zo'n pijlke staan met een vraagteken. Hiermee kunt ge informatie opvragen. Klik es op uw stations en kijk of er reizigers zijn.
Zo nee, uw stations zijn slecht geplaatst (zorg ervoor dat er ook stations zijn in uw werkgebied.
Zo ja, dan ziet ge de treinen gewoon niet, maar ze zijn er wel (weinig waarschijnlijk)

xbox

Legacy Member
Timmie zei:
De meesten lijken te vergeten dat informatie verzamelen belangrijk is in simcity. Ge hebt aan de linkerkant zo'n pijlke staan met een vraagteken. Hiermee kunt ge informatie opvragen. Klik es op uw stations en kijk of er reizigers zijn.
Zo nee, uw stations zijn slecht geplaatst (zorg ervoor dat er ook stations zijn in uw werkgebied.
Zo ja, dan ziet ge de treinen gewoon niet, maar ze zijn er wel (weinig waarschijnlijk)

Maar hoe verbind ik die fatsoenlijk met straat, want met mijn strand bv ook al. Ik krijg die weg maar niet verbonden met het station of het starnd, en het ligt juist naast de weg gvd.


:help:

Timmie

Legacy Member
Ge moet dat station niet verbinden, gewoon zorgen dat er een weg aan grenst.

Farnsworth

Legacy Member
ik had hetzelfde probleem, gewoon wat langer wachten.
je lompe burgers nemen sneller de bus of metro dan de trein

Littl' one

Legacy Member
1 tip:
je hebt meer kans dat je mensen je spoorwegen gebruiken als je daar al direct mee begint.
Dan kan je je treinen overal laten komen zonder huizen ofzo te vernietigen.
Treinen kunnen ook niet zoals in SC3K bij een spoorkruising afslaan.
Ze kunnen alleen maar 1 spoor volgen. Treinen kunnen niet afslaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan