xbox
Legacy Member
Hoi,
Ik ben deze namiddag Sim city 4, deluxe edition gaan halen, aangzein hier zo'n mooie steden stonden
. Nu heb ik een hele spoorweg ron mijn stad gemaakt, en een combinaatie gemaakt van transport voor industrie en gwone stations. Maar bij mij rijden daar geen treinen op
, alleen, van die groen dingeskes en ik denk dat die alleen de sporen maar herstellen 

Mvg
Philippe
Ik ben deze namiddag Sim city 4, deluxe edition gaan halen, aangzein hier zo'n mooie steden stonden
. Nu heb ik een hele spoorweg ron mijn stad gemaakt, en een combinaatie gemaakt van transport voor industrie en gwone stations. Maar bij mij rijden daar geen treinen op
, alleen, van die groen dingeskes en ik denk dat die alleen de sporen maar herstellen 

Mvg
Philippe