Archief - Shoot 'm Up [F2P ONLINE SHOOTER]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlackHawkRob

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik ben een (hele lange) tijd terug bezig geweest met een spel, genaamd Shoot 'm Up. (ik heb m zelf dus van top tot teen geprogrammeerd :) )

Het is een free to play, topdown, multiplayer, shooting game.

Een paar functies in het spel:

- Multiplayer tot 32 spelers
- DeathMatch, Team DeathMatch en Capture the Flag
- Zelfgemaakte mappen hosten (level editor is downloadable)
- 5 verschillende type mappen
- 24 wapens (die ook dualwieldable zijn)
- Aanpasbare server instellingen (weer, respawntijd, health-packages en meer)
- Aanpasbare wapen-instellingen (maak een shotgun die raketten afschiet of een minigun met snipermogelijkheden)
- Vette grafische looks
- Double kills, triple en nog meer (probeer ze allemaal maar te behalen :) )
- Je kunt je eigen server hosten (meer informatie op forums)
- Anti-hack
- Nog veel meer..

Er gaat nog een hoop bij dit spel komen, zoals meer speelmogelijkheden, voertuigen en speciale aanvallen (airstrike bijv.)

Het spel is opzich nog in een redelijke beginfase, dus als je bugs tegenkomt, laat het eventjes weten via dit forum, het shootmup forum of iets anders.

DOWNLOAD
Direct downloads op website
WEBSITE
Hoofdwebsite
FORUMS
Hoofdforums

SCREENSHOTS (OUD)

screenshot18.jpg


screenshot12.jpg


MEER

BELANGRIJK
Ik ben zelf 1 server aan het hosten.

Als je zelf een server wilt hosten zul je een serial-code moeten hebben. Dit kan je aanvragen via een persoonlijk bericht, maar het liefst via het shoot 'm up forum.

Zie dit dus als het testen van een spelletje. Ik ben blij met alle feedback, en als je een goed idee hebt werk ik het misschien nog wel uit ook!

Cheers!

BlackHawkRob

Legacy Member
Klopt, het is ook getekend in paint.
Daarnaast is er wel een hoop veranderd en nieuw gemaakt, heb je het wel gespeeld?

Groetjes

Vlad Tepes

Legacy Member
Ik start het spel op en krijg deze foutmelding: Unexpected error occured when running the game
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan