BlackHawkRob
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik ben een (hele lange) tijd terug bezig geweest met een spel, genaamd Shoot 'm Up. (ik heb m zelf dus van top tot teen geprogrammeerd
)
Het is een free to play, topdown, multiplayer, shooting game.
Een paar functies in het spel:
- Multiplayer tot 32 spelers
- DeathMatch, Team DeathMatch en Capture the Flag
- Zelfgemaakte mappen hosten (level editor is downloadable)
- 5 verschillende type mappen
- 24 wapens (die ook dualwieldable zijn)
- Aanpasbare server instellingen (weer, respawntijd, health-packages en meer)
- Aanpasbare wapen-instellingen (maak een shotgun die raketten afschiet of een minigun met snipermogelijkheden)
- Vette grafische looks
- Double kills, triple en nog meer (probeer ze allemaal maar te behalen
)
- Je kunt je eigen server hosten (meer informatie op forums)
- Anti-hack
- Nog veel meer..
Er gaat nog een hoop bij dit spel komen, zoals meer speelmogelijkheden, voertuigen en speciale aanvallen (airstrike bijv.)
Het spel is opzich nog in een redelijke beginfase, dus als je bugs tegenkomt, laat het eventjes weten via dit forum, het shootmup forum of iets anders.
DOWNLOAD
Direct downloads op website
WEBSITE
Hoofdwebsite
FORUMS
Hoofdforums
SCREENSHOTS (OUD)
MEER
BELANGRIJK
Ik ben zelf 1 server aan het hosten.
Als je zelf een server wilt hosten zul je een serial-code moeten hebben. Dit kan je aanvragen via een persoonlijk bericht, maar het liefst via het shoot 'm up forum.
Zie dit dus als het testen van een spelletje. Ik ben blij met alle feedback, en als je een goed idee hebt werk ik het misschien nog wel uit ook!
Cheers!
Ik ben een (hele lange) tijd terug bezig geweest met een spel, genaamd Shoot 'm Up. (ik heb m zelf dus van top tot teen geprogrammeerd
)Het is een free to play, topdown, multiplayer, shooting game.
Een paar functies in het spel:
- Multiplayer tot 32 spelers
- DeathMatch, Team DeathMatch en Capture the Flag
- Zelfgemaakte mappen hosten (level editor is downloadable)
- 5 verschillende type mappen
- 24 wapens (die ook dualwieldable zijn)
- Aanpasbare server instellingen (weer, respawntijd, health-packages en meer)
- Aanpasbare wapen-instellingen (maak een shotgun die raketten afschiet of een minigun met snipermogelijkheden)
- Vette grafische looks
- Double kills, triple en nog meer (probeer ze allemaal maar te behalen
)- Je kunt je eigen server hosten (meer informatie op forums)
- Anti-hack
- Nog veel meer..
Er gaat nog een hoop bij dit spel komen, zoals meer speelmogelijkheden, voertuigen en speciale aanvallen (airstrike bijv.)
Het spel is opzich nog in een redelijke beginfase, dus als je bugs tegenkomt, laat het eventjes weten via dit forum, het shootmup forum of iets anders.
DOWNLOAD
Direct downloads op website
WEBSITE
Hoofdwebsite
FORUMS
Hoofdforums
SCREENSHOTS (OUD)
MEER
BELANGRIJK
Ik ben zelf 1 server aan het hosten.
Als je zelf een server wilt hosten zul je een serial-code moeten hebben. Dit kan je aanvragen via een persoonlijk bericht, maar het liefst via het shoot 'm up forum.
Zie dit dus als het testen van een spelletje. Ik ben blij met alle feedback, en als je een goed idee hebt werk ik het misschien nog wel uit ook!
Cheers!