In de PU zeggen ze dat het serieus tegenvalt.
Hier zijn enkele quotes
- Shellshock is een matige shooter die, ondanks de beloften van de uitgever, totaal geen realistisch beeld geeft van de strijd in Vietnam
- Persoonlijk ben ik alweer een beetje klaar met de Vietnam-games en al helemaal als ze zo simplistisch zijn als shellshock
- Vanuit de studio Guerrilla zijn er verhalen ons berijkt dat Eidos de studio onder druk heeft gezet om het spel snel af te maken zodat het nog voor de eindejaarsgekte in de winkels lag ( Driv3r anyone?...)
- Ik heb het idee dat de Amsterdamse studio het wel best vindt. Er zal geen shellshock game s door guerilla gemaakt worden en hebben Eidos al lang niet meer nodig, want sinds ze een prachtige deal met Sony hebben gesloten draait het allemaal maar om de andere game Killzone
- je zult je bij het spelenvoornamelijk verbazen over de heuveltjes waar je niet kan overlopen, de AI die soms goed en dan weer ongeloofelijk slecht is en de tergende richtlijnig heid waarin deze game zich verkeerdt
Ook schrijven ze dat je heel af en toe ziet wat normaal de game moest zijn
eindcijfer 70
Ik zou m toch eerst gaan huren of links laten liggen. In het begin dacht ik dat het echt een vette game ging worden maar ben toch serieus teleurgesteld als ik de vorige previews en nu de review lees