Archief - Shellshock – Nam ’67

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.DarK

Legacy Member
volgens de game-mania site is SHELLSHOCK – NAM ’67 vanaf vandaag te
koop.
morge ga ik is na game-mania om het te huren of te testen :)

post hier jullie mening over het spel,mensen die het al zoude hebben ofzo....

Patman

Legacy Member
ik heb derjust een artikel over gelezen in den pcgameplay terwijl dak in bad zat

en ik moet zeggen het ziet er verdomd goed uit !

Xiron

Legacy Member
ik heb een paar filmkes gezien en het lijkt mij zo .... stroef :wtf:
mss dat het wel fun is als ge het zelf speelt, met het machientje in uw handen , maar ... volgens ign zal Men of Valor toch wel DE vieti-shooter worden en dat is voorlopig ook mijn "mening" ;)

Veel plezier (kuch :p) met shellshock

fixer187

Legacy Member
In de PU zeggen ze dat het serieus tegenvalt.
Hier zijn enkele quotes
- Shellshock is een matige shooter die, ondanks de beloften van de uitgever, totaal geen realistisch beeld geeft van de strijd in Vietnam
- Persoonlijk ben ik alweer een beetje klaar met de Vietnam-games en al helemaal als ze zo simplistisch zijn als shellshock
- Vanuit de studio Guerrilla zijn er verhalen ons berijkt dat Eidos de studio onder druk heeft gezet om het spel snel af te maken zodat het nog voor de eindejaarsgekte in de winkels lag ( Driv3r anyone?...)
- Ik heb het idee dat de Amsterdamse studio het wel best vindt. Er zal geen shellshock game s door guerilla gemaakt worden en hebben Eidos al lang niet meer nodig, want sinds ze een prachtige deal met Sony hebben gesloten draait het allemaal maar om de andere game Killzone
- je zult je bij het spelenvoornamelijk verbazen over de heuveltjes waar je niet kan overlopen, de AI die soms goed en dan weer ongeloofelijk slecht is en de tergende richtlijnig heid waarin deze game zich verkeerdt
Ook schrijven ze dat je heel af en toe ziet wat normaal de game moest zijn
eindcijfer 70

Ik zou m toch eerst gaan huren of links laten liggen. In het begin dacht ik dat het echt een vette game ging worden maar ben toch serieus teleurgesteld als ik de vorige previews en nu de review lees

Praga

Legacy Member
inderdaad, de reviews vallen tegen ... spijtig! volgens mij gaan ze voluit voor killzone al had deze shellshock nam toch potentieel ... next!

Xiron

Legacy Member
gewoon nog even wachten op Men of Valor. Weet iemand wanneer die juist uitkomt ... 4de kwartaal 2004 :sad: :wtf:

Mike Ty$on

Legacy Member
Xiron zei:
gewoon nog even wachten op Men of Valor. Weet iemand wanneer die juist uitkomt ... 4de kwartaal 2004 :sad: :wtf:

eind oktober Xiron

shellshock zou ik eerder huren, lijkt me niet echt een goede game

is er een mp? ;)

Xiron

Legacy Member
nope gene live
Ook geen split ofzo denkek

(uwe display weer ;) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan