Farnsworth
Legacy Member
Als ik Settlers 3 installeer onder windows xp, "hangt" het spel steeds als ik met mijn cursor beweeg. De cursor werkt perfect in alle menu's, maar van het moment dat het eigenlijke spel start, "hangt" het na een aantal seconden. 
Ik heb de comptabiliteitsmodus al met alle mogelijke instellingen geprobeerd en noppes.
Ik heb de volgende patch al gevonden, maar deze vereist ook de Amazons add-on, die ik niet heb.
http://www.freewebs.com/real_hoodlum/settlers3.htm
Dit wordt er gezegd op de officiële Settlers 3 site
Maar aangezien er een patch bestaat voor de add-on, zal er waarschijnlijk ook wel een patch bestaan voor alleen settlers 3. Over de patch voor add-on, wordt niks gezegd op de officiële site.

Ik heb de comptabiliteitsmodus al met alle mogelijke instellingen geprobeerd en noppes.
Ik heb de volgende patch al gevonden, maar deze vereist ook de Amazons add-on, die ik niet heb.
http://www.freewebs.com/real_hoodlum/settlers3.htm
Dit wordt er gezegd op de officiële Settlers 3 site
settlers 3 site zei:The game “The Settlers III” was not developed for Windows XP and was not tested for it. To play “The Settlers III” under your Windows Full Version, you only need to install a secondary Bootpartition with Windows 98.
Maar aangezien er een patch bestaat voor de add-on, zal er waarschijnlijk ook wel een patch bestaan voor alleen settlers 3. Over de patch voor add-on, wordt niks gezegd op de officiële site.

ad: